2006-12-12

hi*

today*終於上左刑台,,

中文短講..我只驚1個問題..就係up得太長..

點知...

我up得太短,,俾人扣左n咁多分..

嗚..我up得勁快囉..好似急口令咁..

又臨時cut左勁多野,,自作自受*

樣衰!!!!!!..."hurt))

今日4個位用哂,,haha..3男1女

good*咁又係ge..時間無多啦..

再唔講就死得架啦..

haha..無奈*你拎4/10牙

我今日見到佢寫架**"

^^..不要灰心!!!我也好不了你幾多..

不過我唔知自己幾多分..

um..之後))上eng堂

狂俾miss鬧..我都覺我地過分左d..

so sorry*我會盡力壓抑自己..等我專心d*

呵,,d eng*開始唔多明白佢講咩了...

個sb quiz..滿分係25..佢話拎5分已經夠哂數

shit*仲等我咁努力..狂寫tim*

早知岩岩好做5分俾你就算啦..*

算數!!!

到左放學..去左library*tick左到*

之後就偷雞走人去練波..*ya))

有點賤的feel..呵}}

練波果陣..唔小心拮魚蛋..

食指*咁就報銷了*

先係紅色.then..紫色..

到了最後*親愛的黑色出了來..

哇..勁樣衰囉*痛就一般啦..我頂得住))

^^...

我絕對不會哭的!!!!

um..之後散左..我地又打多陣*

咁就走囉..

番家,bath*..eat dinner,,

睇news...hea下..睇下書..做下hw..

聽下歌..玩下comp*打下blog))

再做下hw..溫下書..

聽日要eng dictation*

is quiz*

maths quiz*

死得吧..!!太恐怖了..一次過黎咁多

唉...加油牙*

 

題多話..

thx moloe同fish的cm..*

fish*你要學下moloe啦..你睇佢打幾多字..haha*

thank you*__++

sor牙moloe*我都唔知點救你..

不如你諗下點救我啦..我也很痛苦..

 

同學*你們可以去睇下我在這blog所打

的第1篇日記..個sysle同依家完全大不同的!!

haha..那是f.1的日記))

2006-12-12 09:15 PM-  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | 124 | ... | 297 | »