2006-12-12
hi*
today*終於上左刑台,,
中文短講..我只驚1個問題..就係up得太長..
點知...
我up得太短,,俾人扣左n咁多分..
嗚..我up得勁快囉..好似急口令咁..
又臨時cut左勁多野,,自作自受*
樣衰!!!!!!..."hurt))
今日4個位用哂,,haha..3男1女
good*咁又係ge..時間無多啦..
再唔講就死得架啦..
haha..無奈*你拎4/10牙
我今日見到佢寫架**"
^^..不要灰心!!!我也好不了你幾多..
不過我唔知自己幾多分..
um..之後))上eng堂
狂俾miss鬧..我都覺我地過分左d..
so sorry*我會盡力壓抑自己..等我專心d*
呵,,d eng*開始唔多明白佢講咩了...
個sb quiz..滿分係25..佢話拎5分已經夠哂數
shit*仲等我咁努力..狂寫tim*
早知岩岩好做5分俾你就算啦..*
算數!!!
到左放學..去左library*tick左到*
之後就偷雞走人去練波..*ya))
有點賤的feel..呵}}
練波果陣..唔小心拮魚蛋..
食指*咁就報銷了*
先係紅色.then..紫色..
到了最後*親愛的黑色出了來..
哇..勁樣衰囉*痛就一般啦..我頂得住))
^^...
我絕對不會哭的!!!!
um..之後散左..我地又打多陣*
咁就走囉..
番家,bath*..eat dinner,,
睇news...hea下..睇下書..做下hw..
聽下歌..玩下comp*打下blog))
再做下hw..溫下書..
聽日要eng dictation*
is quiz*
maths quiz*
死得吧..!!太恐怖了..一次過黎咁多
唉...加油牙*
題多話..
thx moloe同fish的cm..*
fish*你要學下moloe啦..你睇佢打幾多字..haha*
thank you*__++
sor牙moloe*我都唔知點救你..
不如你諗下點救我啦..我也很痛苦..
同學*你們可以去睇下我在這blog所打
的第1篇日記..個sysle同依家完全大不同的!!
haha..那是f.1的日記))
|