*today is賣旗仔日!!爽牙*

HI*

今日..

係一個挺難忘的日子..

呵..RESON好簡單JA..

就係..

我今日去賣旗仔牙

哇..

我咁大個人..

都係第一次去賣炸..

勁緊張囉..

不過..之後都冇乜野,,

仲幾習慣TIM..HA..

多得奶貞同JULIE GE幫助..

謝謝牙!!!

初初開始果陣..

有時都會食下詐胡..

姐係叫人地BUY,,但係對方又唔理我果D呢*

都有幾多人架..

不過..好彩EITHER H.K GIRLS AND BOYS都唔係咁

小器..佢地都有D都俾幾多$$架

不過就算係得$1.$2果D我都覺得OK..

始終..HK人很BUT已經很好

呵..

我地用左2小時炸..

就SELL左大約600張旗仔

冇花冇假..

呵...

很開心牙!!

^^..有第一次真是好的

因為下次可以更加成功la.//

星期一派卷la...

心情很平靜呢*

^^...高興呢!!!

佢地話聽日去mk..

but..我唔多想去..

because我想print好d pictures..

*w*我很努力的說..

加上又要上學了..

要收拾好mood..

加油,,

也許..

我才是主人..

我才是destiny..

我才是me..

無人能取代..

2006-11-11 10:58 PM-  [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | 145 | 146 | 147 | 148 | ... | 297 | »