*today is賣旗仔日!!爽牙*
HI*
今日..
係一個挺難忘的日子..
呵..RESON好簡單JA..
就係..
我今日去賣旗仔牙
哇..
我咁大個人..
都係第一次去賣炸..
勁緊張囉..
不過..之後都冇乜野,,
仲幾習慣TIM..HA..
多得奶貞同JULIE GE幫助..
謝謝牙!!!
初初開始果陣..
有時都會食下詐胡..
姐係叫人地BUY,,但係對方又唔理我果D呢*
都有幾多人架..
不過..好彩EITHER H.K GIRLS AND BOYS都唔係咁
小器..佢地都有D都俾幾多$$架
不過就算係得$1.$2果D我都覺得OK..
始終..HK人很BUT已經很好
呵..
我地用左2小時炸..
就SELL左大約600張旗仔
冇花冇假..
呵...
很開心牙!!
^^..有第一次真是好的
因為下次可以更加成功la.//
星期一派卷la...
心情很平靜呢*
^^...高興呢!!!
佢地話聽日去mk..
but..我唔多想去..
because我想print好d pictures..
*w*我很努力的說..
加上又要上學了..
要收拾好mood..
加油,,
也許..
我才是主人..
我才是destiny..
我才是me..
無人能取代..
|