*??不明不白*
HI*
不好意思牙!!!
又失蹤左排..
冇計LA
時間真係唔多*
唔去把握
佢就只會靜靜雞咁溜左去___
我又如何忍受到呢?!
我輸不得"我是1個好勝的人"
YESTERDAY,,有得練波
上手開不錯牙
MAYBE冇壓力LA
今日有DICT
HISTORY黎架"
點知要背默WOR"
咁我仲以為讀默架嗎*
嗚...今次1定死硬
之後我上MATHS堂的時候,,
就偷左20MINS黎背書LA"
死LA...第1段都話OK姐..
第2段真係唔WORK*))
結果出來了!!!!
得20分...
但係21分滿分牙
呵!!!
20MINS果然好洗..HA
真係好驚喜囉
BECAUSE我真係估唔到
因為我以為自己會岩岩PASS
點知20,,好高分!!很愛自己的聰明
不好意思,,HU左D"
太HAPI了
我下次1定會更努力
你個獎貼牙
我黎緊1定食緊佢架
睇住黎LA...++
大測到了!我也有加油牙
我就不信自己不行!
|