*??不明不白*

HI*

不好意思牙!!!

又失蹤左排..

冇計LA

時間真係唔多*

唔去把握

佢就只會靜靜雞咁溜左去___

我又如何忍受到呢?!

我輸不得"我是1個好勝的人"

YESTERDAY,,有得練波

上手開不錯牙

MAYBE冇壓力LA

今日有DICT

HISTORY黎架"

點知要背默WOR"

咁我仲以為讀默架嗎*

嗚...今次1定死硬

之後我上MATHS堂的時候,,

就偷左20MINS黎背書LA"

死LA...第1段都話OK姐..

第2段真係唔WORK*))

結果出來了!!!!

得20分...

但係21分滿分牙

呵!!!

20MINS果然好洗..HA

真係好驚喜囉

BECAUSE我真係估唔到

因為我以為自己會岩岩PASS

點知20,,好高分!!很愛自己的聰明

不好意思,,HU左D"

太HAPI了

我下次1定會更努力

你個獎貼牙

我黎緊1定食緊佢架

睇住黎LA...++

大測到了!我也有加油牙

我就不信自己不行!

 

2006-10-13 06:40 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 145 | 146 | 147 | 148 | 149 | 150 | 151 | 152 | 153 | 154 | ... | 297 | »