*下雨天..胡思亂想中

HI*

HA..TODAY IS RAINNY DAY

OH SHIT..

不太喜歡這樣的天氣..

濕濕的..

身也不太舒服..

ANYWAY LA..今日都幾..

咩咩的..))

黑仔..

MORNING拎書果陣..

FORGET了拎PTH書..

仲有上堂果陣先知..

唉..

我以後都唔會再因為呢個RESON

搞到我要記NAME架LA..

BECAUSE*我唔服..

我唔服..自己

哇哇..

特別野牙..

原來我用左呢個日記已經有

367日LA

勁野啵..哈哈

突然岩岩睇到.//

呵..

好,,唔好離題先..

YA!

我..

GEOG*35.5/60

由於有D問題出左..

我由36.5變成35.5..

算吧..

我有幾努力..就有幾多成果..

呢個RESULT我都預左..

不必驚訝吧,,小朋友!!!

唉..

因為今日RAIN牙..

放學果陣遮左阿波波傑..

BECAUSE佢俾人遺棄了

被小肥松唔要了..

慘..

咁果陣佢又淋緊雨..

咁米遮下佢囉..

又唔洗死GE..

BUT,,

有D唔係咁HAPI**

因為牙.

我係想將今次留俾我的LOVER架..

{姐係遮人}

點知俾佢搶左..

HA..講下笑姐..

遮邊個都好LA..

幫到人就得LA..

我很好心的..

不要以為我很兇^^

呵///又自大起來了..

膠鴻叫我一齊打信長..

不要KAI吧..

打機唔岩我..

YA!..

有很多很多的HW..

英作牙..

勁唔想做囉..

好Q煩牙..

中作就話得姐..

ENG就米搞我LA..

HAHA..成日同YING傾計..

佢都笑得好奸..

哈..

膠鴻笑果陣真係有酒渦架..

佢又死都唔信..

>3<*無奈..

今天和某人說話時,,

某位MISS WONG係度唔HAPI..

我又俾某吳人炸我!!

「朱雪!你溝仔牙?!」

呵..只有吳某人先知佢自己講過D咩

HELP,,講下野炸啵..

又關咩事牙..

真係無奈..

今日食左牙李X成先生的6次

6次俾佢打牙..

我都有反擊..

差D攪到佢成個人訓低係地下..

唔好意思囉*[真心的!!!]

聽天你就死定了..

真係好悶牙..

有咩好做?!..

等待FISH YAN的打救吧..

嗚..

FISH YAN!!!

你欠我很多CM牙!!!

你死定了!!!!HAHAHAHA..

 

 

 

PS*

小盈話好多野唔明..

咁我就在此講到明白LA..

FISH YAN*盧小欣,,我的小學同學之一

吳某人*姐係唔應人囉..))

MISS WONG*瘦田囉[呢排電視..有個肥田]

2006-11-15 06:09 PM-  [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | 144 | ... | 297 | »