*下雨天..胡思亂想中
HI*
HA..TODAY IS RAINNY DAY
OH SHIT..
不太喜歡這樣的天氣..
濕濕的..
身也不太舒服..
ANYWAY LA..今日都幾..
咩咩的..))
黑仔..
MORNING拎書果陣..
FORGET了拎PTH書..
仲有上堂果陣先知..
唉..
我以後都唔會再因為呢個RESON
搞到我要記NAME架LA..
BECAUSE*我唔服..
我唔服..自己
哇哇..
特別野牙..
原來我用左呢個日記已經有
367日LA
勁野啵..哈哈
突然岩岩睇到.//
呵..
好,,唔好離題先..
YA!
我..
GEOG*35.5/60
由於有D問題出左..
我由36.5變成35.5..
算吧..
我有幾努力..就有幾多成果..
呢個RESULT我都預左..
不必驚訝吧,,小朋友!!!
唉..
因為今日RAIN牙..
放學果陣遮左阿波波傑..
BECAUSE佢俾人遺棄了
被小肥松唔要了..
慘..
咁果陣佢又淋緊雨..
咁米遮下佢囉..
又唔洗死GE..
BUT,,
有D唔係咁HAPI**
因為牙.
我係想將今次留俾我的LOVER架..
{姐係遮人}
點知俾佢搶左..
HA..講下笑姐..
遮邊個都好LA..
幫到人就得LA..
我很好心的..
不要以為我很兇^^
呵///又自大起來了..
膠鴻叫我一齊打信長..
不要KAI吧..
打機唔岩我..
YA!..
有很多很多的HW..
英作牙..
勁唔想做囉..
好Q煩牙..
中作就話得姐..
ENG就米搞我LA..
HAHA..成日同YING傾計..
佢都笑得好奸..
哈..
膠鴻笑果陣真係有酒渦架..
佢又死都唔信..
>3<*無奈..
今天和某人說話時,,
某位MISS WONG係度唔HAPI..
我又俾某吳人炸我!!
「朱雪!你溝仔牙?!」
呵..只有吳某人先知佢自己講過D咩
HELP,,講下野炸啵..
又關咩事牙..
真係無奈..
今日食左牙李X成先生的6次
6次俾佢打牙..
我都有反擊..
差D攪到佢成個人訓低係地下..
唔好意思囉*[真心的!!!]
聽天你就死定了..
真係好悶牙..
有咩好做?!..
等待FISH YAN的打救吧..
嗚..
FISH YAN!!!
你欠我很多CM牙!!!
你死定了!!!!HAHAHAHA..
PS*
小盈話好多野唔明..
咁我就在此講到明白LA..
FISH YAN*盧小欣,,我的小學同學之一
吳某人*姐係唔應人囉..))
MISS WONG*瘦田囉[呢排電視..有個肥田]
|