*西史好高分牙!!ya!

HI*

今日終於派哂卷la..

叻叻的我!!!

世史拿了滿分..

雖然..

真的很高興..

我的平均分也高了

差不多6分..

真的很hapi..

我自小一常識試過滿分之味後..

都沒有再試過la..

今次真的真的好happy..

不過..少不免又會俾某些人眼紅..

和狂俾人串..

我小小的心靈..差少少就碎了..

壓力很大..

好怕下次history低分..

我一定要keep住架..也許..

我輸不起!!!呵..

我會加油的..

發覺溫書個feel都不錯..

蠻正點的!!!

都是小周吧,,

她講了很多東東給我知..

讓我明白好多好多事*

真的謝謝..

我覺得我好幸福牙..

起碼我不是一個非洲的小童..

我對現在的環境很滿意..

我不想失去..

就算只是很小很小..我也不要失去..*

我怕失去..

嗚..要玩扯鈴牙

真的不想玩..

不過wong波波又唔俾啵

不過..想真一些..!!

其實有好多人都想玩,,

但係又冇得玩啵.

我都很好彩的架la..

我不怪bubu哲了..

也不可全怪責他ge..

很愛2d的說..

我們好像很團結的..

實質就不知道了..呵

怪怪的班..

通常差果d班都好團結

其他班某些東東都想入呢班..

^^*

真受歡迎牙2d*

勁野啵..潮童牙

希望以後都是這樣..

我喜歡這樣..千萬不要分派

小小的我會很痛苦..

嗚..想起小學就很痛苦了

不過..講下笑姐..小學又點會痛苦牙?!

不過我now都9記得左小學d life係點囉..

我失憶..

重要的,,我喜歡的..

就算幾久..我都會記得

但係d唔hapi ge..我就會唔記得架la

haha...^w^

聽日再打*

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SHIT*

有冇搞錯牙..

我岩岩睇番,,以為hand左..

up唔到篇日記..

咁米再打番囉..

點知..

pk!!!!!!!!!!

竟然等左陣就顯示到牙,,勁唔据..

只怪我大意!!!!!嗚,,慘牙

我可愛的小時間就冇左了!!!

2006-11-16 09:31 PM-  [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | 142 | 143 | ... | 297 | »