*西史好高分牙!!ya!
HI*
今日終於派哂卷la..
叻叻的我!!!
世史拿了滿分..
雖然..
真的很高興..
我的平均分也高了
差不多6分..
真的很hapi..
我自小一常識試過滿分之味後..
都沒有再試過la..
今次真的真的好happy..
不過..少不免又會俾某些人眼紅..
和狂俾人串..
我小小的心靈..差少少就碎了..
壓力很大..
好怕下次history低分..
我一定要keep住架..也許..
我輸不起!!!呵..
我會加油的..
發覺溫書個feel都不錯..
蠻正點的!!!
都是小周吧,,
她講了很多東東給我知..
讓我明白好多好多事*
真的謝謝..
我覺得我好幸福牙..
起碼我不是一個非洲的小童..
我對現在的環境很滿意..
我不想失去..
就算只是很小很小..我也不要失去..*
我怕失去..
嗚..要玩扯鈴牙
真的不想玩..
不過wong波波又唔俾啵
不過..想真一些..!!
其實有好多人都想玩,,
但係又冇得玩啵.
我都很好彩的架la..
我不怪bubu哲了..
也不可全怪責他ge..
很愛2d的說..
我們好像很團結的..
實質就不知道了..呵
怪怪的班..
通常差果d班都好團結
其他班某些東東都想入呢班..
^^*
真受歡迎牙2d*
勁野啵..潮童牙
希望以後都是這樣..
我喜歡這樣..千萬不要分派
小小的我會很痛苦..
嗚..想起小學就很痛苦了
不過..講下笑姐..小學又點會痛苦牙?!
不過我now都9記得左小學d life係點囉..
我失憶..
重要的,,我喜歡的..
就算幾久..我都會記得
但係d唔hapi ge..我就會唔記得架la
haha...^w^
聽日再打*
SHIT*
有冇搞錯牙..
我岩岩睇番,,以為hand左..
up唔到篇日記..
咁米再打番囉..
點知..
pk!!!!!!!!!!
竟然等左陣就顯示到牙,,勁唔据..
只怪我大意!!!!!嗚,,慘牙
我可愛的小時間就冇左了!!!
|