*TOMORROW WILL BE GOOD
HI*
唉..
今日都OK黑仔架..
係啵..
差D唔記得講下今日派左咩卷TIM..
HA..
MATHS..20/48
SHIT,,FAIL了//
IS..40/60
PASS了..但不高分
>3<*
失敗..
I'M LOSTER?!
WHY會咁架呢..
個RESULT好清楚LA..
係我自己的問題
我係絕對不會怪其他人的..
是我的錯就是我的錯..
怎麼說也說不掉的..
TODAY點黑仔法呢..?!
我上堂俾人罰企左2次..
一次係CHIST
一次係ENG
唉.
2次都失哂雲..
唔識答問題..
都唔知搞咩..
依家SIT呢個位太舒服LA..
成日都想SLEEP..HA..
唉..唔知講咩好LA..
聽日上木工..
一早K左LA..
呵..
^^叻野黎架MA..
YA!
唉..
不打了..
都唔知搞咩牙自己..
打波又係唔知做緊咩咁..
仲之就唔掂LA..
HOPE 明天會更好..
一定會更好的..
I BELIEF...!!!
^^
|