*NEVER GIVE UP))
HI*
今日MATHS QUIZ"
唔知點解,,我對今次QUIZ充滿期望
HAHA...我希望個分係26分[32分滿分]
以後GE QUIZ我唔會再希望PASS
因為我唔止要PASS,,我仲要高分
1個QUIZ OR OTHER EXAM只係PASS
而唔高分,,我覺得係唔掂架囉
求學是求分的..求學不是求分數已經OUT了
世界就係咁現實架LA..
你冇野SELL出黎*只會俾人睇死
D藥食埋今日就唔洗食啦*HAPI
飲食方面又獲得重生啦,,WAKAKA
YAYA*
TODAY冇上得SWIMMING課"
因為身體仲未完全好番,,SO MY FAMILY叫我唔好上
就係咁啦))仲有少少咳呢]]
呵...覺唔覺我呢排打日記打密左呢?!
因為我開始會為我GE生活編排好
咁樣我先可以如常生活
沒有TIME TABLE的生活對我來說
根本不是生活*
呵..好似講得太誇張LA
情緒慢慢平靜下來"
我相信我的理智會勝過我的衝動
開始沒有了當初的熱誠++為什麼?!
NEVER GIVE UP,,
不會再輸給別人]]更不可輸給自己
走了就是走了..時間永不會再來..人更加不能再來
我只餘8年的時間*
在這8年*我不會令自己後悔...
如果可以,,我想要多10個8年
但是有可能嗎?!
|