*雖病了"但我感快樂

HI*

今日冇番學牙]]

BECAUSE生病了

鳴!!!我戰敗俾病魔TIM"

我下次唔會咁易輸架啦

TODAY係咁訓訓訓

EAT完藥就SLEEP"

THEN又起身食野,,食藥,睇NEWSPAPER

睇左書.,..再SLEEP過*

之後又醒,,食藥,,開電腦,,做MATHS

之後就到NEW打日記啦

等陣食完飯就再DO陣ENG

THEN食藥..溫陣MATHS再煲下書

THEN SLEEP,,俾人下令要9點半就訓

其實今日我唔可以睇書架

BUT我忍唔住牙

終於走左去偷睇"呵呵

太正啦**

 

 

同學們"

多謝你地GE關心牙

我依家已經好番好多架啦

我聽日1定會番學,,

BECAUSE我MISS你地牙馬[其寅我係想番去打波]

呵,,唔好怪我牙

嘰..

今日唔好意思,,麻煩左WAWA

要佢做埋我果份"SOR

+W+"好了..唔講啦

好累"個頭有D痛痛地

BYE bye

 

 

今天    ,,

是我最無憂無慮的1天

番學真係有壓力架

今天的我"沒有壓力,,

輕得可以飛上天

任風吹在我身上

與大自然合2為1

個FEEL好正*

2006-09-19 06:52 PM-  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 159 | 160 | 161 | 162 | 163 | 164 | 165 | 166 | 167 | 168 | ... | 297 | »