*雖病了"但我感快樂
HI*
今日冇番學牙]]
BECAUSE生病了
鳴!!!我戰敗俾病魔TIM"
我下次唔會咁易輸架啦
TODAY係咁訓訓訓
EAT完藥就SLEEP"
THEN又起身食野,,食藥,睇NEWSPAPER
睇左書.,..再SLEEP過*
之後又醒,,食藥,,開電腦,,做MATHS
之後就到NEW打日記啦
等陣食完飯就再DO陣ENG
THEN食藥..溫陣MATHS再煲下書
THEN SLEEP,,俾人下令要9點半就訓
其實今日我唔可以睇書架
BUT我忍唔住牙
終於走左去偷睇"呵呵
太正啦**
同學們"
多謝你地GE關心牙
我依家已經好番好多架啦
我聽日1定會番學,,
BECAUSE我MISS你地牙馬[其寅我係想番去打波]
呵,,唔好怪我牙
嘰..
今日唔好意思,,麻煩左WAWA
要佢做埋我果份"SOR
+W+"好了..唔講啦
好累"個頭有D痛痛地
BYE bye
今天 ,,
是我最無憂無慮的1天
番學真係有壓力架
今天的我"沒有壓力,,
輕得可以飛上天
任風吹在我身上
與大自然合2為1
個FEEL好正*
|