*第1天正式上課
HI*
今日係第1天正式上課]]
其實除左MATHS其他科都冇乜點教書,,
多數都係講下佢地D新人事新作風,,OK"
I UNDERSTANAD.
有點無奈地,,MRS LEUNG要MONITRESS整座位表
呵,還要整可以移動果D"[講真,,我真係覺得你有D煩]
不過,,算吧"嘰!
WAWA佢話做人名果D紙仔
咁我就做個CARD套
佢就搵左TOTO編D野出黎
佢就姐係負責CUT人名仔[]
同埋打人名仔牙"
咁我就要去CUT CARD套+用左野黎拼個SCHOOL NAME
[出$$又出力]佳因要BUY CARD紙
不過都好平姐"呵
聽日要交CHI"ENG"MATHS的暑期作業
>3<"OH NO..!!!
我CHI同ENG都唔係搞得好掂當,,SHIT
今天要作最後努力,,呵
幫個MATHS阿SIR改左個花名
[酒粒阿SIR]正吧?!
MRS.LEUNG要我地俾個ENG她"
好吧!!!我就叫DESTINY"解;宿命;
聽日得2隻款"
中文同英文"唉,,死得!!
語文日,,悶死人囉""
有D驚MRS.LEUNG"
王波波都冇咁驚佢,,佢牙"頂多煩D姐
啊"差D唔記得講...我係同杜凱雯1齊坐
依家得D A,B雞要練波"
C龜唔洗練"呵
我會把握時間架
我會每日都抽D時間出黎複習課文"
我太弱LA"
要加把勁...
|