*今日真係多人BIRTHDAY
HI*
TODAY係咩日子呢?!
嗯,,
冇錯LA"
係小BBBBBBBB`的生日
HAPI BIRTHDAY TO U WOR"
又大過左一年啵!!!!
14歲了]]是嗎?!
呵. . . . . . . .
祝你唔洗再行桃花劫"
行桃花運就夠LA[[
今日都係TUNG TUNG生日啵"
[TUNG TUNG就是我班主席----李先生的愛人]
HAPI BIRTHDAY"13歲了!!接受他吧,,HA]]
尋日去左LOK FU"
8點到就走先"佳因我的'好'BROTHER話急住番屋企
之後我同佢走先;;番左KT
OF COURSE,,我的爸媽就番TIU KENG LENG
CHOI姐姐,,你好耐冇SD野OR寄信俾我LA]]
題外話"
死FRANKIE..又話日日SD一個MAIL俾我"
呢排冇左蹤影咁,,咁你話我應唔應該日日都去SEE下個MAIL牙?!
無奈!!!加矛盾牙!!!
遲D你RE番D MAIL俾我,,你就知死!!!
嘰嘰嘰嘰嘰[學左KURURU TIM]
但係我鍾意GIRORO多D..姐係紅色果隻
聽日好開心牙"
BECAUSE 聽日係KUEN的小生日
呵"
HAPI BIRTHDAY"
聽日再同你SAY多次---
謝謝你沒有再逼我]]
能天天看見你,,就算不說話
都已經很HAPPY了!!!
|