*毀C滅J
HI*
好似又有一排冇打BG?!
SO SOR呢!!!
同時留言數目急降!!!!!
唔通係因為我加左個圖?!
定係因為我加左D閃字?!
OR"你們對我已經厭倦了?!
好啦]]
入番正題先"
我的CHI做哂LA[其實有2..3題到未DO]
我的ENG XX LA[因為未郁過]
我的MATHS做哂 [其實仲有5..6題未做]
UM[[就是這樣了..進展慢了點,,呵
聽日要打波"
仲有LOW書牙;;;.
我是不怕的!!!
`回上]]你怕甚麼?!
`答"當然就是書的重量LA
UM"
早上有點SICK
依家就冇事囉"
岩岩做左D衰野...\\
SOR SOR;;;;;'';';';
原諒我牙
我....
仲毀了屍
`滅了跡
唉!!!
原來做衰野都好攰
BUT]]
我唔DEL D記錄係唔得架
因為""""""""""
不告訴你囉
我可不想俾人話我白痴+變態
就算我講左...
我諗你地都MAYBE唔會信""
哈..哈..哈..
好了''''不說了
胃痛]]]食LUNCH囉..
"掰
|