2006-08-03
HI*
岩岩見到有2個人留言
SO HAPI]]
冇計啦..因為平時冇乜人留言
個BLOG有時都幾冷清架
不過[[
清清地個FEEL都唔錯牙
I LIKE IT++"
小余要留班....
好慘的小魚兒"
聽講全級得佢一個女仔留
1女7男喎]]
其實個數都幾多人
今日牙
冇得去RUNNING
3號仔MA...
I HOPE聽朝可以去練波啦
因為真的很想打
唔想衰俾人睇
更加唔想屎波過D F.1
唉!!!!!
有D唔開心牙
呢排都有去小說村
追緊2個STORY
BUT得其一我係真心想睇
另一個只係為解悶而C
那一個作者不要怪我
因為你寫的STORY有點哪個..
HAHA...
我都要諗過寫STORY架
不過冇乜恆心姐
呵?!
加上我打字又唔係好叻呢
都係算BAR啦我
.';,'.'';..';.;'.;.';.;;.;'.;';...';.'.';.;.''.;
|