*我的NAME:小龍

HI*

今日唔知搞乜鬼..

11點起身..食左個彭定康最愛的EGG撻

THEN又食左個FRIED RICE..

又DRINK個橙JUICE,,飽死人!!!

呵"]]之後唔知發咩神經

1點又去左訓喎..

OH SHIT[[死得..

到左3點到啦..MUM打TEL黎,,

叫我同我BROTHER出去

我唔出住,,叫左HIM出先

THEN我就煲左陣機,,又EAT左個CAKE

小小的CAKE丫,,]]

到左5點幾我就出埋去啦'][[]

去到我都知唔方有好野發生架LA

我又俾人串..無奈囉!!!

BUT佢講GE都係事實,,

仲有..我俾佢講GE野激發左我的心

我會@ OIL,,到時你仲唔俾我串死?!

呵..

諗起就HAPI..

聽日開始發奮..係啵

TOMORROW要打網球啊

最後一次啦,,加油

做好佢丫,,哈

小周大過了,,GOOD

我亦希望你所講GE野真係可以做到啦

否則...HAHA"""

2006-07-30 11:04 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | ... | 297 | »