*我的NAME:小龍
HI*
今日唔知搞乜鬼..
11點起身..食左個彭定康最愛的EGG撻
THEN又食左個FRIED RICE..
又DRINK個橙JUICE,,飽死人!!!
呵"]]之後唔知發咩神經
1點又去左訓喎..
OH SHIT[[死得..
到左3點到啦..MUM打TEL黎,,
叫我同我BROTHER出去
我唔出住,,叫左HIM出先
THEN我就煲左陣機,,又EAT左個CAKE
小小的CAKE丫,,]]
到左5點幾我就出埋去啦'][[]
去到我都知唔方有好野發生架LA
我又俾人串..無奈囉!!!
BUT佢講GE都係事實,,
仲有..我俾佢講GE野激發左我的心
我會@ OIL,,到時你仲唔俾我串死?!
呵..
諗起就HAPI..
聽日開始發奮..係啵
TOMORROW要打網球啊
最後一次啦,,加油
做好佢丫,,哈
小周大過了,,GOOD
我亦希望你所講GE野真係可以做到啦
否則...HAHA"""
|