*有正野睇牙
HI*
不如講下尋日先啦"
要練波A]]
都OK LA
不過就有一點UNHAPI
因為開球果陣>>>
我開失左"[1球]
但係我都全部只係開左大約5球~6球炸
失敗的ME]]
要加油LOW';';;;''
暑期作業"""對它真的有點矛盾
THX珊呢
[你一定要好好咁睇實我...]
[BECAUSE我的自制能力不是太好]
珊]]你的成績真的蠻優秀
*W*"你真棒!!!!
等陣就諗住包書..
但係尋日打波果陣'拮魚蛋'
手指仲痛..好彩係左手
係右手的話就慘囉?!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈[[
講真果句"
真係想快D番返學
想過番一D時間成日唔夠洗ge日子
忙碌的日子:::::::]]
令我感到快樂...
因為我會忘掉不快樂的事,,,..,.,
好了///
下回再黎過打啦
嗱!!!!!
見你地咁捧場..
俾d好野你地睇啦!!!!!!!

希望clever的你們會鍾意啦!!!!
|