*灰色空間(依家播緊個首歌呀)

HI*

TODAY..早上一返到去

就SEE到PING 卜低咗..

之後. .. ..JANE TELL ME :

PING PING的媽MA入了醫院

SO PING好UNHAPI

咁就CRY CRY LA. .. ..

聽到之後 .. ...我覺得PING PING好慘

更加令到ME感到慚愧

記得那次,MY MUM也不舒服

叫我同佢去醫院.. .. ..咁我以為佢同我講笑

我就話:都咁夜啦.. .. ..你訓左覺就冇事架啦,, ,, ,,

THEN我就SLEEP了

點知,, ,, ,那個NIGHT,她真的被爸送了

去醫院.. .. ..有D UNHAPI了..覺得自己好衰女

BUT.. .. ..我個BA D 同學子是不知道的

因為,,我有個終止

不會把在家裡不愉快的心情帶回學校!

當然,HAPI的心情就會BRING番SCHOOL LA

同人地分享我的HAPI嗎!!!^口^

THEN,,胡雅怡仲話我有時好鬼COOL..

望住我對EYES,都唔知我諗緊咩

咁A..笑得多都攰的呀,,咁唔笑

就緊係COOL架啦,,呵

ANYWAY,, ,,,無論如何

我都不會CRY,,不可讓別人看見我的淚

就算是最好OR最親的人都不會

而且我已經練成CRY唔會有聲出

哈哈哈,,CRY都不能解決問題的,,咁CRY黎做咩呀?

係唔係? HAPPY TOGETER

BECAUSE不是每一天都是過得開心的,,

SO我要更加要珍惜HAPI的DAY!!U TOO呀

 

2006-05-02 06:18 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 213 | 214 | 215 | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | ... | 297 | »