*灰色空間(依家播緊個首歌呀)
HI*
TODAY..早上一返到去
就SEE到PING 卜低咗..
之後. .. ..JANE TELL ME :
PING PING的媽MA入了醫院
SO PING好UNHAPI
咁就CRY CRY LA. .. ..
聽到之後 .. ...我覺得PING PING好慘
更加令到ME感到慚愧
記得那次,MY MUM也不舒服
叫我同佢去醫院.. .. ..咁我以為佢同我講笑
我就話:都咁夜啦.. .. ..你訓左覺就冇事架啦,, ,, ,,
THEN我就SLEEP了
點知,, ,, ,那個NIGHT,她真的被爸送了
去醫院.. .. ..有D UNHAPI了..覺得自己好衰女
BUT.. .. ..我個BA D 同學子是不知道的
因為,,我有個終止
不會把在家裡不愉快的心情帶回學校!
當然,HAPI的心情就會BRING番SCHOOL LA
同人地分享我的HAPI嗎!!!^口^
THEN,,胡雅怡仲話我有時好鬼COOL..
望住我對EYES,都唔知我諗緊咩
咁A..笑得多都攰的呀,,咁唔笑
就緊係COOL架啦,,呵
ANYWAY,, ,,,無論如何
我都不會CRY,,不可讓別人看見我的淚
就算是最好OR最親的人都不會
而且我已經練成CRY唔會有聲出
哈哈哈,,CRY都不能解決問題的,,咁CRY黎做咩呀?
係唔係? HAPPY TOGETER
BECAUSE不是每一天都是過得開心的,,
SO我要更加要珍惜HAPI的DAY!!U TOO呀
|