*YO 洗乜驚呀?
HI
最近有些朋友OR同學
同我講''你個日記打D咩呀?我睇唔明喎.."
其實我都相信我係亂黎左D GA
ANYWAY要SAY SOR先
但係我有一個想法..就係
有時D野唔好咁清楚咁講出黎
平時都有講開啦..畫公仔唔洗畫出腸
有SOMETHING我唔想俾人知得太清楚
呢排我真係好DOWN..因為自己成績唔好
而MATHS果度我已經知咩事..
我仲要夠膽死去逃避..我唔再上IT-SCHOOL
聽落係唔岩架啦,我都知
但係..依家我諗通左...唔會驚囉.
講真,,,有咩好驚姐.係唔係先..
今次衰左下次米黎過囉.實得架
夠啦..安慰GA說話我就講完..
好似有D自欺欺人咁囉..講真.
我唔係要安慰..我係要自我反省..
有D東東擔心..就係驚FANDY唔再俾我打波
你知啦..冇波打..番學真係有D無聊.
依家得番5日..係就係少左..因為個HOLIDAY
都過左1/2啦..只餘下數日..SO WT
少少地我都要玩盡佢...玩得唔好''哂''!!!
|