*YO 洗乜驚呀?

HI

最近有些朋友OR同學

同我講''你個日記打D咩呀?我睇唔明喎.."

其實我都相信我係亂黎左D GA

ANYWAY要SAY SOR先

但係我有一個想法..就係

有時D野唔好咁清楚咁講出黎

平時都有講開啦..畫公仔唔洗畫出腸

有SOMETHING我唔想俾人知得太清楚

呢排我真係好DOWN..因為自己成績唔好

而MATHS果度我已經知咩事..

我仲要夠膽死去逃避..我唔再上IT-SCHOOL

聽落係唔岩架啦,我都知

但係..依家我諗通左...唔會驚囉.

講真,,,有咩好驚姐.係唔係先..

今次衰左下次米黎過囉.實得架

夠啦..安慰GA說話我就講完..

好似有D自欺欺人咁囉..講真.

我唔係要安慰..我係要自我反省..

有D東東擔心..就係驚FANDY唔再俾我打波

你知啦..冇波打..番學真係有D無聊.

依家得番5日..係就係少左..因為個HOLIDAY

都過左1/2啦..只餘下數日..SO WT

少少地我都要玩盡佢...玩得唔好''哂''!!!

2006-04-18 05:52 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | ... | 297 | »