排球拎咗第一丫

今日....我搵得番本hist作業la..

真係happy丫...

好凍咁喎....無奈..

today都係有排打囉....

勁happy...

我個排名係第一丫...

呵...i don't forget this moment

2005-12-05 06:44 PM-  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
« | 273 | 274 | 275 | 276 | 277 | 278 | 279 | 280 | 281 | 282 | ... | 297 | »