好耐沒有寫日記喇!....不知不覺間已經返左工三個月喇,正常既公司都已經過左試用期了。其實呢三個月都好快過,我唔知仲算唔算係一個新人添。係入面,好似仲係好新,有好多野都未見過咁樣。...
不過係呢三個月入面都好開心既,有一個好好既上司,雖然有時做錯野,係抵比人鬧,不過都總算係公司分明的阿頭。亦都有一班對我好好既同事。無左你地,我唔會咁開心架。哈哈。
阿mil-係我家姐喎。佢對我真係好好,可以好似阿妹咁樣。
阿聰-係我老死,呢條友雖然細過我,但工作經驗豐富過我喎。佢都有份教我野。
二佬-為人好攪笑,佢一係唔出聲,一出聲就笑到你傻呀。
大佬-一個好到唔知點講既人。哈哈。多謝晒你地呀!
係呢三個月入面,我除左要做返自己jde 既工作外,亦都要攪wms 既shoes project,好高興有機會參與其中,當然亦都要多謝譚生比呢d 咁好既機會我地啦。...
現在,我好想快d 可以讀part time degree,快d 補返個degree 返黎。之後就可以供樓,慢慢讀local u 既degree 返黎喇。..
|