昨晚遊夜水 .d水超污糟 ...我屌ar ...帶左微鏡都睇唔清楚 ...跟住同鄰居玩滑梯 ..
好驚tim..好彩最後死唔去 ..游到9:30..去沖個涼sin..我再屌 ..隔黎個格d泡係咁攻過黎 ...
最後我只係換杉 ..一出黎..見到條女着比堅尼ar ..都幾好波..我think有34c la.. ..
最後sit輕鐵番屋企..去左steven 買魚蛋and 飛雪冰 ..番左home後..我即係係電飯煲拎my dinner
有蝦仁抄蛋and湯 ..sure la..very good taste ..食飽我就 lo..
今日吹完..拜拜
刊登時間︰2005-07-26 02:16 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
刊登時間︰2005-07-25 01:08 PM