| 2005 年 8 月 21 日 星期日 |
 |
|
Happy Day |
Today,好晏起身bor..因為個心好Miz 阿慈..本來3:00
,但個心諗住佢
,,So..4:30 min.A.m
Sin Sleep 到
,,真係多得你5ar.. XD`..妖..今日又Raining..
..心情好Sad 爆
跟住Mun 叫我去京都買3個飯盒..Two`個叉雞 AND 燒鵝..承為 $ 36..!!

跟住返屋企..See Monday(雜誌) and 喑戰.
.Andy Lau 好有男人魅..

大佬榮叫我索下Lee 舊 唔知咩黎 ge Food..
原來 琳琳個 Mun 送比我地食..

HaHa..好似食糖..但飽得滯,冇食到lu..

跟住倒垃圾..哦..見到琳琳..哈哈..曬到好似黑炭頭.
.你就好La..識Swimming..>V<
跟住我Home..Mun And BAba 今日又裝修..(=.=)oh my god

今日又完左...p街日子就黎殺埋黎

Poor..
|
|
刊登時間︰2005-08-21 07:17 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
| 2005 年 8 月 20 日 星期六 |
 |
|
生活小事 |
尋日為左等小波子 telephone..
今日1:15 min 起身,Too Late,
,HaHa,,有粥食 and Egg,,Very Deilious

Then ..i saw TV..

is ATV AR MA..See 完..打機..打完機,
..finish my summer holiday hoework la..very hard and ugly..
Then play msn and icq ..Candy(小明) Today hi 我喎..very super happy!
一陣再添新~11:00 come again
Remeber today hv miss hong kong Show ar!!
i think no.17 will 入圍
See 完 plz 寫留言,,
同我講心水佳麗ar!! |
|
刊登時間︰2005-08-20 07:25 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
|
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 17 | »
|
| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|