有開心 ANd 唔開心啦.." 琴日睇左哥哥上庭..佢原本正係拎RC ANd TC報告''''* (5.15)再上... 不過個官琴日比佢拎埋戒毒所報告..仲有得博入戒記..唔係就3-7年..=[ 都好過冇嘛"""* 琴日同D FD影左相..XDD=] 我以經好努力咁去改變我自己..." 點解我做極都你都唔滿意..< 我也有我的空間 .____. 我都想出街的,,我以家以家減少到一星期先出一次街..] 你仲想我改咩..難到做到咁你仲係唔滿意嗎...? 我在改變..為什麼你不會企在我這邊想一想我的感受... 唔係想放棄...係辛苦...我唔想放棄..."" 呀晞係英國返黎啦..XDD....好掛住你...想快D見到你呀...< 好多野同你講^^ 個FD 送左一份生日禮物比我...不過係介指...佢都白痴的=] 不過好靚呀...多謝...哈X2