今日去左tw同咩kf買書..
點知得個吉..
跟住去圖書館會holeung ,華華 英同埋東東..
係圖書館玩"誠實與大膽"..
知道好多秘密..hehe..
跟住又去我屋企玩..
holeung隻手生左粒野係到..好核突..
而且我仲唔知佢有粒咁ge野..
又係到講部升降機有鬼..
嚇到東東唔咁返屋企..
我自己都有d驚..
HOL聽日唔返崇拜ge話..係龜公..
P.S:今日睇"Love Ending"ge訐願板..
多謝holeung幫我地訐願..
真係好辛苦呀..
佢既然話佢自己冇錯..姐係話我錯晒啦..
我都知自己有錯..我都認左啦..
成日叫人企係你ge角度諗..咁你呢..
你就可以唔晒啦咩..你咩人黎ga..話自己冇錯..
我真係以為你返左團契後..你會識諗d啦..何估唔到你仲你咁..
你話想同我做返好朋友..我真係唔覺囉..
你問我我想你點..應該係我問你囉..
你想我點呀..
|