|
|
| 2009-01-19 |
分類: 未分類 |
今日我同程程個Loker爆左喇-__-
好開心我.鴨.程.希可以用3個Locker-___-
分唔同既野xd (逃
另外既呢就係我好開唔開心/~\
派哂d成績喇!
9科有7科唔合格-__- (死
人泥gA?我都溫到3點鍾啦囧
不過下次努力d啦-__-
我知一定可以追得番上去如果我得既話-__-
如果要留班我不如死左去啦=口=
最愛既中史都可以差幾分合格?
我仲要係科科都係咁除左數學 (逃
所以我又要補番習-__-
聽日就係可怕既SportsDay喇!
我仲要7:30去到..女童軍囧=.=
跟住就跑tvt
我跑得好慢呀....小/~\
落去陪跑..仲有跳遠囉..
我鬼識咩..但係為左鳳社.
死左去都值得-__- (逃
|
| 發表時間:2009-01-19 06:04 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 50 | »
|