今日..晨咁早起左身去呀菲屋企做project ! 有我 , 呀豬 , 牛屎, 同呀菲..做到2點就1齊出去啦! 呀豬呀菲去葵芳.. 我同牛屎就出左去搵王晶同鄭小姐! 之後去食野 ! 又打陣機..我個fd(香香)同佢條仔黎左搵我! 之後 到晚上話去打邊爐! 之後就約人! 之後呀興果d去! 去左大蝸口搵佢地-口-" 之後 7點幾去打啦! 等到9點到先有位 ! 屌 =0= '' 打邊爐有 老豆(何9), 牛屎 , 我, 鄭ling, 呀展, 呀B,呀BEE(程烽), 呀發, 呀豪, 雞心, 呀興! 打到11點到散水! 我同鄭小姐返屋企先! 佢地就計續hea 啦!
|