`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 11
累積人氣: 4500
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 8 月 26 日  星期六

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

26/8,,

今日*

10點約左小洳返學"

因為,,借書書MA*

要做閱讀報告-口-"

我地梗系著便服啦,,XDD"

學校今日搞BBQ呀,,,

不過吾關我地事,,

之不過*系超多識既人- -"

ST.JOHN刀有返,,= =

我同小洳已經特登行側邊,,,= =

結果刀未俾地望到- -"

我有咩好講呢,,

仲要叫到全個操場刀聽到,,

入左閱覽室..費事理*

之後又見到小矮人,,仲有鍾澄..= =

仲SAY HALO TIM*= ='

我同小洳1借完書"""系咁走走走走,,XDD"

吾知點解系咁食野= ="

食左好多多多多呀-口-"

係咁睇天外飛仙同打機"xdd"

好玩"

下午*老公過左泥"XDD"

搵左佢1陣"

之後*帶埋囡囡去玩千秋"

仲有*要買食送- -

鬼叫老豆今日吾得閒咩,,= =

要牙妹煮,,牙妹又要我買送WO..

咩道理-口-"

3個人1齊拖手><XDD"

- -唉*今日落過雨..所以...

條泥路..= =MY GOD..= =

老公抱起囡囡過=3=

而我就...對鞋DIRTY哂```= =

今日公園好多人呀- -"所以..囡囡點想玩刀冇用,,

之後老公走左"

我地去左北江""

買野食""XDD"

= =又見到,,3B D人- -..

今次系方嘉棋,,仲有游明慧= =

我刀冇野好講囉- -"

買完野食"走佬"

結果,,囡囡又話想睇多次個公園WO..>>吾死心- -"

行到過去"刀系咁多人..

老公終於打泥LU*= =

佢話岩岩落樓,,我仲吾走= =

之後*= =我地O系正門又見"

佢牙妹吾記得拎銀包"所以.,..返轉頭*

我地企O系到傾計"">3<..

= =佢送我去..街市=口="

好魚..

買左幾樣送""= =

D野""跌左2次落地= ="MY GOD*

好采有膠袋..=3=...

等緊找$$果時"溱打黎"

叫左牙妹幫我聽*

XDD""好笑"

老公仲問囡囡買左咩送"

我牙妹梗系吾知啦= ="

佢鬼理我咩..

行返屋企"'囡囡向我發脾氣呀-3-

話冇得玩千秋WO..我刀吾想既""=3=,,

有得玩,,我刀玩啦-口-"

夜晚*9:00"劉嘉敏突然打黎"

我E黎系PAT姐,,=3="

俾佢下親"

可能系小學又搞BBQ掛,,

但系-3-吾系WO*XDD:

傾左1陣"傾學校D野"

之後"佢要食飯收左線LU*,,

打機""系咁等老公打泥""

等到1點-3-"

SD左個MESSAGE俾佢,,刀冇人覆,,

最後...太眼訓*訓左LU*,,- -

PS:老公!!!"我恨你>3<"吾打俾我牙啦,,!!

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-08-27 09:08 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]