`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 4
累積人氣: 4493
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 8 月 1 日  星期二

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

1/8,,

咁快就8月1 號LU*

唉*近排冇打日記,,

因為,,心情冇哂""

雖然"少左鬧交,,

不過"我...怕**怕,,會分開*

我既變,,,對吾住"""

因為我太怕,,,,,**

老公*琴日入左CAMP*唉:::

好悶牙"""!!!!"

今日ENG*本書寫滿左你個名- -'

因為,,,章魚的結作'""THZ*=口="

今日*9:00出左門口""

去健康院睇醫生"'"

其實"刀吾算睇既"'

只系俾返D野佢LO*

等2個禮拜""

,,,唉*"失望"""

希望""吾系[]拉- -"",,

 

返到學校"*好HOT*呀""!!"

上ENG補課*

系咁傾計*卡,,

慘啦∼∼聽日要SPEAKING呀''"點算-口-"'死期"'到了..

12:00落堂""

陪小洳去左買LUNCH*

12:30'返到屋企""食野LU*

超冇奈"""

睇叮噹"""XDD"**

1:37分""返到電腦室""

頂佢個XXXX"""!!!!!

當我遲到- -"""

頂""

佢琴日刀系,,1:45之後先當人地遲到''

超吾抵LO*

O系我入黎5秒前話E+入黎D人當遲到,,

死8婆"'""討厭呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

希望"冇當我遲到啦,,

全勤獎"'我要呀""""

4C班D男仔冇返- -"

佢地,,上完ENG堂,,話左吾返,,

返左正一系PK WO= =我刀冇野好講....

不過"我冇應承佢地- -'

采佢地刀傻;:"'

吾返學"'作死""= ='

CIT:悶悶悶悶**死人啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

好想訓,,

冇心機做,,

個MON**超難睇LO*點做WO***...= ='

好采有巧宜D糖,,先頂到1陣""

超好味>V<"'"

放左學"返屋企""

又有人自殺啦,,= ='

今次系,,考吾到大學,,所以.....咁樣LO*

好冇奈LO*,,= =

6:30""+姐,,問我有冇買 食送"?

O左嘴.....

吾記得,,,= =""

好采屋企有材料""

SO*冇出去買"'

好失敗呀''"!!!

D西蘭花,,吾熟的- -'

不過"佢地刀幫我清哂~~~~~""

哇"""超HAPI*多謝你地><""

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-08-01 08:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]