|

1/8,,
咁快就8月1 號LU*
唉*近排冇打日記,,
因為,,心情冇哂""
雖然"少左鬧交,,
不過"我...怕**怕,,會分開*
我既變,,,對吾住"""
因為我太怕,,,,,**
老公*琴日入左CAMP*唉:::
好悶牙"""!!!!"
今日ENG*本書寫滿左你個名- -'
因為,,,章魚的結作'""THZ*=口="
今日*9:00出左門口""
去健康院睇醫生"'"
其實"刀吾算睇既"'
只系俾返D野佢LO*
等2個禮拜""
,,,唉*"失望"""
希望""吾系[]拉- -"",,
返到學校"*好HOT*呀""!!"
上ENG補課*
系咁傾計*卡,,
慘啦∼∼聽日要SPEAKING呀''"點算-口-"'死期"'到了..
12:00落堂""
陪小洳去左買LUNCH*
12:30'返到屋企""食野LU*
超冇奈"""
睇叮噹"""XDD"**
1:37分""返到電腦室""
頂佢個XXXX"""!!!!!
當我遲到- -"""
頂""
佢琴日刀系,,1:45之後先當人地遲到''
超吾抵LO*
O系我入黎5秒前話E+入黎D人當遲到,,
死8婆"'""討厭呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
希望"冇當我遲到啦,,
全勤獎"'我要呀""""
4C班D男仔冇返- -"
佢地,,上完ENG堂,,話左吾返,,
返左正一系PK WO= =我刀冇野好講....
不過"我冇應承佢地- -'
采佢地刀傻;:"'
吾返學"'作死""= ='
CIT:悶悶悶悶**死人啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
好想訓,,
冇心機做,,
個MON**超難睇LO*點做WO***...= ='
好采有巧宜D糖,,先頂到1陣""
超好味>V<"'"
放左學"返屋企""
又有人自殺啦,,= ='
今次系,,考吾到大學,,所以.....咁樣LO*
好冇奈LO*,,= =
6:30""+姐,,問我有冇買 食送"?
O左嘴.....
吾記得,,,= =""
好采屋企有材料""
SO*冇出去買"'
好失敗呀''"!!!
D西蘭花,,吾熟的- -'
不過"佢地刀幫我清哂~~~~~""
哇"""超HAPI*多謝你地><""
|