|

17/6,,星期6,,
今日*
同溱去左唱kk*xd"
雖然有d喉嚨痛,,
不過*真系好想去,,*xd"
唱完,,冇得行街*
溫書書書書牙!"
唉*"有d後悔tim",,,
又俾佢笑-v-,,!!"
成日笑我!"嬲,,>v<"
唉,,
煩惱"
18/6,,星期"日,,
父親節快樂哦">v<"
但系我今日吾記得左-v-,,
今朝*起身玩電腦,,
溫書!?冇牙-口-
冇心機;"xd""
吾想溫wo*,,
唉"
又走左去打機,,
幾時先會自動自覺溫書牙-v-,,
下午"5:30,,訓左zzz"
6:00幾*溱打俾我*
嘈醒左我,,
我勁語冇論次,,刀吾知自己講d咩,,=v=
7:40,,俾人嘈醒左"
果個就系最細個妹,,=v=,,唉*"
成家除左細+姐,,
全家出動*去餐廳食飯-v-
唉*"俾面父親節*
pk*=口="
等1個餐,,刀等左25分鐘,,
我系咁講粗口鬧佢地,,
我仲叫佢地去死,,
佢地刀聽到-v-
個佢地,,就系..d服務生...........
xdd"
我刀吾想鬧,,鬼叫肚餓,,*咩..
怪就怪佢咁遲先出啦~~"xd"
返到屋企*同溱傾左1陣msn"
我感覺上,,好似我煩緊佢咁,,
所以"刀冇再add佢lu*
費事煩住佢啦-v-,,
今晚刀冇得傾電話lu*...
系....好事?壞事???
answer"系壞事-v-
ps:今日聽左首新歌"
deep*罪人,,
好鬼好聽*
【投入如當時,,懷內如嬰兒*】
【知道對你不應該有愛意..】
|