|

27/6..
又好耐冇寫日記啦,,
考試MA*
今日考,,ECON~識哂,,
呵*2,,
應該,,70分以上既*
希望啦,,
我1定要靠E科KA*,,
近排*追上左睇台劇..
哇>V<"
好睇呀,,
小貝><愛你,,呵2"
『愛情魔髮師』,,
勁好睇呀,,
D插曲又好聽WO*,,
睇左10集"明白到,,
『感情,,系要忠於自己既感覺』,,
勉強,,同吾鍾意既人11齊,,
咪,,令自己,,對方難過-口-"
系咪,,?XD"
當然"吾關我事啦,,呵2"
聽日考COM"
仲吾死-口-"
死期到啦"""
今日仲要O系屋企,,訓左3粒鐘,,
冇計"
琴晚,,訓左1粒鐘刀冇,,.
吾系,,溫書溫到咁夜,,
而系,,,,房入面,,
開緊『演唱會』=V="
嘈,,4,"
唉*"
下次..刀系自己,,1個1間房算LA*
吾再收留人O系自己"房*
系慘事黎KA*"
究竟你想甚麼 但眼淚騙不了我
如果是命定戀人 為何還要對我如此這樣慘忍
記得你曾說過 有個愛情迷宮
只要我們能夠碰頭 就能天長地久
如果真的愛我 就別管怎麼傳說
讓自尊它無情捉弄 管甚麼永恆不永恆
我不要自己一個人 去面對未知的迷宮
眼看著幸福就在前頭 卻無法到手
不要自己一個人 無助的盲目去摸索
愛你 我像個小偷
(我可以裝做不懂 你不愛我)
終於有了選擇 我不是你的晴空 你的心不愛我
只能繼續委屈 做她的替代品
|