|

14,6*
今日.,溱,唉*
我又自己,,1個返學,,
心情有d down*
返到學校"小洳仲要問我,,
咦,,今日少咁件既.,,?
我話..系呀*
冇奈中…
eng:悶到抽筋,,
miss*牙,,可吾可以"吾好聽listening*
會訓著ka*=v=,,
pth*下-v-
咁多頁!?8頁wo*
仲要listening*多過拼音..
打左鐘,,我刀系做到第5頁咋!!"
頂-v-
拼音!!?!?!?!pk lo=v=
有冇搞錯,,!!!
咁鬼難,,
空哂xd"
刀冇諗過識*
chi*作文,,2篇-v-
.....好快做哂,,
d人lo*好似好趕咁=v=,,
唉*冇奈,,
第2個小息:出左去搵溱*"
xdd"笑鬼44,,
溱話,,有篇文章好好笑*
系關於波經*
笑到我牙,,
【有個吾鍾意睇波ga*男人,,
臨近世界盃,,呃佢老婆話同d老友去睇波*
結果,,d師奶,傾計*
叫d*3,4號球証(老友,,)睇住
吾俾佢睇"""波"".,,xdd"*】
笑4 4",,
math*下,,
頂牙,,
吾識,,
鬼咁難,,
死石仔,,又吾教我,,
d人,,仲要系咁煩我,,
頂-v-我真系吾識牙!"
我吾系天才-v-
pk*!!!!!!!!""
lunch*返左屋企,,
正爆*
睇埋電視先走,,xd"
放學,,要補中文牙,,
-v-,,慘*
5:00,,去3樓搵溱*"
xd"佢d fd見到我-v-
..呀!"落樓梯"遇到歐陽,,
佢搵吾到佢老公,,
我刀系-v-xdd"
落到地下,,
望1望操場*
見吾到佢*
本來諗住出校門,,之後打俾佢,,
不過*佢就跑左落黎,,
佢話,,菜心,,見到我@@"
,,xdd"
吾出奇*
我刀望到佢**""
講起佢,,我又諗返以前d傻野-v-,,
溱*俾左佢整果隻豬豬俾我,,
xd"好可愛呀><"
我鍾意e隻,,多過melody*
因為,,系佢整ka ma*,,xd"
之後我地去左天恩*
本來諗住食糖水ka*...
冇哂牙><"嗚嗚嗚~~*
食雪糕*"
哇,,好味,,
勁大個雪糕=v=
影左相*xd"
返到屋企*
系咁咳,,刀吾知咩事..
可能"喉嚨有事=v=慘,,
頂佢個p街- -(吾可以"鬧牙媽,,)
妖=v=
咁我真系吾得閒牙ma*
會考班wo*
吾通我話想走就走咩,,
日日要補課,,我刀冇計ka..
死刀吾理佢地牙,
吾整咪吾整,,驚你牙!"
我話左吾整,,就系吾整ka啦,,
吹b牙"
妖*自從5月..咩事刀吾順牙!"
頂你班扑街"咪再牙吱牙o左牙!"
落藥,,毒死你地=v=(唉*冇可能",,)
|