`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 11
累積人氣: 4361
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 6 月 14 日  星期三

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

14,6*

今日.,溱,唉*

我又自己,,1個返學,,

心情有d down*

返到學校"小洳仲要問我,,

咦,,今日少咁件既.,,?

我話..系呀*

冇奈中…

eng:悶到抽筋,,

miss*牙,,可吾可以"吾好聽listening*

會訓著ka*=v=,,

pth*下-v-

咁多頁!?8頁wo*

仲要listening*多過拼音..

打左鐘,,我刀系做到第5頁咋!!"

頂-v-

拼音!!?!?!?!pk lo=v=

有冇搞錯,,!!!

咁鬼難,,

空哂xd"

刀冇諗過識*

chi*作文,,2篇-v-

.....好快做哂,,

d人lo*好似好趕咁=v=,,

唉*冇奈,,

第2個小息:出左去搵溱*"

xdd"笑鬼44,,

溱話,,有篇文章好好笑*

系關於波經*

笑到我牙,,

【有個吾鍾意睇波ga*男人,,

臨近世界盃,,呃佢老婆話同d老友去睇波*

結果,,d師奶,傾計*

叫d*3,4號球証(老友,,)睇住

吾俾佢睇"""波"".,,xdd"*】

笑4 4",,

math*下,,

頂牙,,

吾識,,

鬼咁難,,

死石仔,,又吾教我,,

d人,,仲要系咁煩我,,

頂-v-我真系吾識牙!"

我吾系天才-v-

pk*!!!!!!!!""

lunch*返左屋企,,

正爆*

睇埋電視先走,,xd"

放學,,要補中文牙,,

-v-,,慘*

5:00,,去3樓搵溱*"

xd"佢d fd見到我-v-

..呀!"落樓梯"遇到歐陽,,

佢搵吾到佢老公,,

我刀系-v-xdd"

落到地下,,

望1望操場*

見吾到佢*

本來諗住出校門,,之後打俾佢,,

不過*佢就跑左落黎,,

佢話,,菜心,,見到我@@"

,,xdd"

吾出奇*

我刀望到佢**""

講起佢,,我又諗返以前d傻野-v-,,

溱*俾左佢整果隻豬豬俾我,,

xd"好可愛呀><"

我鍾意e隻,,多過melody*

因為,,系佢整ka ma*,,xd"

之後我地去左天恩*

本來諗住食糖水ka*...

冇哂牙><"嗚嗚嗚~~*

食雪糕*"

哇,,好味,,

勁大個雪糕=v=

影左相*xd"

返到屋企*

系咁咳,,刀吾知咩事..

可能"喉嚨有事=v=慘,,

頂佢個p街- -(吾可以"鬧牙媽,,)

妖=v=

咁我真系吾得閒牙ma*

會考班wo*

吾通我話想走就走咩,,

日日要補課,,我刀冇計ka..

死刀吾理佢地牙,

吾整咪吾整,,驚你牙!"

我話左吾整,,就系吾整ka啦,,

吹b牙"

妖*自從5月..咩事刀吾順牙!"

頂你班扑街"咪再牙吱牙o左牙!"

落藥,,毒死你地=v=(唉*冇可能",,)

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-06-14 08:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]