| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴ 
|
|

11/5,,*
今日*8:00起左身架=v='
之後去左safa訓*,,
訓到12點=v='o左嘴,,*
起身冇幾耐*"收到\老公既message*,,
12:40*出左門*
咁岩洳打俾我*話去緊廁所=v='
咪順便探班*,,XDDDD",,
食完個LUNCH*,,]
唉*冇咩心機食',,= ='
可能吾舒服:*
之後買左蛋撻*豆腐花俾牙達'牙SAM*仲有WINNIE*,.
好吾習慣= =叫洳"=WINNIE*
好啦=V="2:55"到左店*
牙SAM叫我換3= ='邊有制服WO*=V='
之後幫D客SALE手袋咁*
掃左1次地*,,
有時真系幾辛苦下*
D客係咁問我咩`皮"
我點答WO=V=",,
睇我個款刀似16歲啦嘛-口-'鬼識咩!
6:00左右"有新貨到呀=V-"
SHIT*!又係我"'
5~6大箱=V=''
又要PACK LABLE*又要上架*
我就顛啦"'
25蚊個鐘''辛苦!!!!,,XD
不過我會努力的^^,,
大約半個鐘啦*PACK左一箱LU*,,
WINNIE話我快手WO*,,
而牙SAM*,,牙達就話差吾多=V='
對於一個返左工刀冇10個鐘既人泥講'吾錯架啦=V='"",,,
放工TIME*8:30'*冇遲'冇早*
佢地就打CARD*而我就寫紙仔'XD
遲D有得打卡架啦'*
為這份工作努力!
我會做好呢份工 <---好老套-V-'XDDD
|
|
*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2007-05-12 08:44 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 316 | »
|