|

29/4**
琴晚*又同溱鬧交-v-,,
唉*
又鬧,,,
吾想牙*
不過*佢打返俾我3次牙>v<",,
嘿*開針,,
講返今日 - -,,
9:00,,出左門*
今日要去,,,拎獎,,
+姐果間學校,,
唉*
今日,,冇聊**
又想行後面果條路wo*,,
之後,,行啦*
一邊行,,
一邊諗野,,
見到幾個boy*
刀有小小似溱*,,*口*",,
嘿*
行到天愛苑樓下,,
,,,,,,,發夢發得多,,
成真左- -
但系,,我見到佢地,,,
掉轉頭,,望住我 = =,,
呀!!樣衰啦,,
吾知,,溱見吾見到我呢,,,
之後,,遲到3分鐘,,
我刀有跑去ka*,,
過行路*溱打俾我*
傾左1陣,,
收線lu*
要返學ma*,,
聽講座,,
悶到嘔*
11:30,,
拎獎*
1:30先完*頂= =,,
我地毅智,,拎左5個獎牙 - -,,
仲有5部空氣清新機tim*,,
= =,,
唉*做咩吾系6部呢,,
咪1人1部lo*,,
放左*
同小洳行北江*
行到2:30,,食下午茶*
巧味牙*
飽到44,,
之後,,去搵溱*
等到3:30,,佢先落黎.,.,
發脾44,,我= =,,
嬲牙-v-咁耐,,
嬲1陣,,冇事lu*
唉*
佢要我去,,,佢店果到=v=,,
我,.......
唉**刀吾知點講...
總之..吾想去la*,,
但系,,佢之後,,,
聽左牙爸,,牙媽ga*電話,,
佢地,,刀記得我,,,
仲想我去...
呀>//////<,,,
面紅哂=v=,,
緊張中…
嘿**
ps:巧鍾意*梁靜茹ga*我喜歡,,
我巧鍾意d歌詞****
我喜歡 就這樣 靠在你胸膛...
我喜歡 像這樣愛的好自然
隨你帶著我四處的遊蕩
我喜歡 一醒來 有你在身旁
我喜歡 賴在床上 看你喝湯
我喜歡 你的手 放在我肩膀
像是擔心我會消失一樣
在日記裡圈上每一頁都有你

|