|

21/4,,*FRI*,,
今日,,,1起身*玩電腦*
9:00,,溱打俾我*
傾左1陣*
傾傾下,,先記得要食藥=v=,,
又呆望住,,d藥水-v-,,
真系,,巧討厭*!!
之後*又打機**
TO*,,倩2,,我搵到聖魔3牙>V<",,艾倫希亞戰記哦*
勁巧玩**
吾洗燒碟刀OK*>V<"..
打完機*1:00,,
睇小說*2:30,,同2個妹出去頌富買野**
買左,,果樣野**
嘿*
希望*整得巧味啦*
嘿*..
返到屋企*
4:30,,溱打俾我*
-V-..仲諗住,,扮哂野,,
睇完DO RE MI*先食藥,,
但系,,佢叫我食-V-
,,唉*
食LO*,,
食完*有D累,,
所以收左線,,
巧吾捨得*
之後,,睇電視,,
睇到E+,,(20:50)
PS:快快快快D到星期6牙>v<",,

|