|

12/5,,*
琴日打果篇日記,,冇左牙,,p啦= =
最衰老豆,,拔條電話線,,
shit*
打左巧耐ka啦,,
pe堂,,攀石wo*
塋姐咁巧笑**><
竟然撞向sir到*
講返今日先**
早會*聽講放學cheak書包- -
shit*
有電話,,
iH:吾知點解,,
今日吾系巧悶*
不過呢- -,,
miss又題起我地班d人食煙,,
之後我勁系到笑,,
miss*問我系咪知邊個,,
之後又問我,,
miss話佢地,,系為咩?
我咪話,,想佢地知錯lo*
之後,,miss*問哂d食煙ga人,,
xDDDD*
CHI:悶= =
DAYDREAM中…
ECON:吾識牙**
頂!!!!!!!
邊個會識牙!
咁叉叉叉叉叉難!!
識果個,,EXAM 1定會7,8字頭 = =
牙SIR*講到咁叉亂,,
發神經- -
ORAL:XDDD*'
抽吾中我出去討論牙,,
卡卡卡*
CHI:又DAYDREAM中…
放學啦><
今日放早**
去左溱屋企玩*
XDDD"
3:45,,約左個買家*
去樂湖*
之後,,又即刻去天瑞*
咁就賺左30蚊啦,,XDD''
仲要等個5點KA - -,,頂!!"
打俾佢,,又吾通!!"
同溱行北江*
巧累累累*
因為- -冇坐過*
之後*
我拎張紙出黎*
原來,,,,
系,..我,,,,,入錯..電話- -
PK*
豬左- -
佢吾得閒牙- -
頂!"吾得閒又吾出聲*
正PK怪!!"
5:30,,返屋企LU*
XDD"
溱*THX>3<,,
|