|

近排懶左tim*-口-,,
補返先*
13/5,,
朝早*打機,,
等溱放st.john*
12:30,,溱打黎*
xdd"
佢放lu*
去左佢屋企,,執拍賣d野,,
之後去左屯門*
xdd"
俾我估中哂,,
XDD"
行左1陣,,
買左母親節禮物*
2:30,,搭輕鐵去,,西鐵站,,
3:00,,上車LU*
買+打俾我,,]
去到美孚,,
YEAH*咁就賺左$37,,
XDD"
之後去左MK行街,,
首先,,SURE*行冇印,,
><,,,大掃貨,,,
冇買野,,- -
帶溱MK 1日遊*
原來佢吾系太熟*
而我-口-..
就熟到咩咁,,= =
行完街,,
6:30,,去左影貼紙相,,
XDD",,
令令牙,,>3<...
我地傻得左-口-
去錯,,畫GA地方,,
=口=,,
差吾多8點先返屋企*
XDD"
巧開心GA*1日,,
14/5,,
母親節,,,
牙媽,,刀吾系到-V-
咩母親節WO=口=..
JOKING*
同普通日子THE SAME*
15/5,,
COM:悶到訓左-V-
冇聊*
4啦,,
下星期到我P啦,,-口-,,
吾想口頭報告.,
魚-V-
SHIT*
ENG:LISTENING +DRAMA*
唉*
我地班個DRAMA,,真系冇聊,,
連牙冰,,思娜刀系咁講-口-
悶到傻,,
仲有3個W-INDS=口=
最差系佢地-V-
特別姓陳果個,,
HATE*
討厭*
食啦-V-
PK怪,,
IH*聽日要補課!?,,,,
慘-V-
MATHS*OK啦,,吾悶牙,,
不過想快D放學,,
16/5,,
冇咩事發生-V-
只系想講1句,,
D 人,,發姣,,發到出哂面-V-
至Q憎E DD,,姣婆-V-
...唉*
|