|

7/4,,*fri*,,
,,感冒中,,,,*
最衰!!琴日,,pe堂!
嗚嗚嗚,,**
今日有人遲到牙-口-,,
遲到鬼!*系你牙**
iH*,,吾再系l.s啦*
因為1直系我地誤會左-口-,,
俾miss* kill啦=口=,,
e 2堂,,巧悶*
只系,,,重溫d課文*
悶=口=,,,shit*
小息:,,,隻腳痛4,,,
鬼叫琴日,,p.e堂,,*
跑左12,,個圈=口=,,
吾想死刀幾難=口=,.
熱身*吾做ka*
出左去搵溱*
-口-唉*
有d人 *重色輕友-口-,,
...唉*
冇奈,,
chi:,,,,fuxx啦=口=,,(費事,,)
死張權*
一腳,,踢去我隻腳到*...
痛到,,,我飛起*
fu佢=口=,,
自己同小洳,,女交 謙 玩就算啦=口=,,
關我咩事!!
同我牙珠傾緊計ka*
=口=頂!!!!!!
econ:...俾..牙..sir*鬧,,,
....咁我,,系吾識嘛!!!
有咩辦法!
我吾系咩刀識ka*
oral:悶=口=,,
有人黎睇堂牙*
悶到....死,,!!
chi:嘈嘈嘈,,!!
得個嘈字!!!"
ctp:,,,,,test牙!
關系到,,暑假,,返幾耐補課!!"
4刀,,要做好!!"
yeah*
放學,,,
俾小洳捉去-口-
同miss楊佢地,,
做介紹員-口-,,
悶=口=,,
勁趕住走牙*
冇聊*
仲要影相*
4:10,,打俾溱*
約佢,,o系 ok等*
岩岩巧*
ps1,,:**,,##,#
ps2,,:吾見左,,最心愛ga*背心牙*
ps3,,:pc牙**我黎緊啦><,,買梗你**
ps4,,:去吾去巧呢??,,中文,,sba wo*
去,,定系,,吾去 呢?
但系=口=,,感冒wo*,,,
唉*
個個刀去**冇理由,,,,吾去-口-
感冒,,,點算!?
|