|

27/3,,*mon*
本來吾過伯裘=v=
最後刀過左*
巧玩牙*
唱歌,,玩電腦*聽歌*
i love it*
我地今次,,
拍music video*
我e個導演*
本來揀,,光良ga 都是你,,
但後來又覺得,約定 刀吾錯*
最後揀左,,親朋密友*
倩2...岩吾岩你牙?嘿*
我會拍好你的!!!!!!*yeah*
28/3,,*星期2..
今日,,打左n咁多次電話俾溱*
冇人聽*=口=,,
發脾氣**>田<,,,
返到學校*
行行下,,見到阮*傾左幾句*
之後,,打鐘*搵返溱*
拎書書,,
佢,,巧似巧吾開心,,
今日冇咩心機上堂*
玩玩玩,,
冇心機上牙!!理得佢考試!!!
鬼叫大小姐我..心情吾巧*
eng*同牙珠傾計堂*
小息:扮冇事*行出去搵溱*
佢,,,,巧冷淡,,,,,,,,
返課室,,
呆坐,,
食早餐*巧餓=口=,,
maths:冇聽書*刀冇玩,,
發呆...........................
吾想上,,,
你明吾明,......太擔心,,,
第2個小息:『笑笑笑,,記得要笑,,,』系咁同自己講*
行去搵溱...
.......
又被.....冷淡.....收場...
想喊....
econ:巧悶**
吾上堂,,吾上堂*
你理得我牙!!**
放5分鐘休息,,,
訓左zzzz*
真系奇*
平時刀冇休息ka*=口=,,
奇怪*
訓完*
精神哂,,,
yeah*聽書*
lunch:食飯盒...
打鐘*食完*
出去拎$*
搭7,,返學校*見吾到溱..
唉***
o系邊..o系邊...你在那??
chi:勁巧玩*
笑4...
李生問小洳袋野系咩,,
系咁問張權,,小洳*
最後小洳叫我,,
我咪望過去,,
之後李生話個袋裝你d m巾ka?,,
...o嘴...............
我話:痴線!!俾你用ka*有病*
最後,,,小洳拎左包m巾出黎=v=,,,
吾知點解....
.....牙婷*拎m巾擲向李生到,,,
牙阮,,小洳,,張權,,牙婷,,見到*
我見吾到牙!!同牙珠傾計=v=,,
miss仲話吾巧再玩*,,,
冇奈中…
牙阮話李生衰3年*系3年牙!!
=口=,,
抵4,,
同女生玩牙啦,,*
抵佢有今日啦-口-,,
放學:去補maths**
冇奈牙!*
牙sir吾識教*
連答案刀計錯*
要我地4c d女仔題*
冇用*
如果吾系我出聲*邊個理佢=口=
我同巧宜,,系咁傾計*鬧e杜,,
之後又寫紙仔*巧玩牙!!
仲有同牙琪,,莊+傾計*
彭+恩刀有份補課*
一見到e 杜,,即刻鬧佢=口=,,巧甘哦*

|