`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 15
累積人氣: 4389
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 3 月 21 日  星期二

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

21/3,,*mon*

今日,,6:40,先起身*

7:15,,出門*冇約小洳*

因為吾想行頌富,,

7:25,,*見到溱*

吾知點解,,今日,,我巧似吾系太開心*

冇原因,,連我刀吾知*

之後,,見到佢*佢巧似有d心事咁,,

問佢咩事*

佢又話驚我嬲=v=,,

又話驚我吾開心*

我e黎,,系,,佢,,唉*

之後迫佢講,,

原來系,,

我生日,,陪吾到我......

14/4,,,

佢要陪牙婆,,

果時,,我真系,,巧吾開心,,

試問,,有邊個,,

會聽到,,男/女朋友吾陪自己過生日,,

會開心ka?,,

我相信,,冇一個人會lo*

除左,,果個人,,吾重視對方,,

勁想喊,,

不過*要返學,,so,,忍住*

+上,,又吾想佢擔心,,

所以*扮冇事,,*

其實*過左1陣,,真系冇咩事,,*

但系,,1諗返,,

就吾知,,,點解,,想喊><,,,

忍,,

不過*,,今日,,返學,,刀冇咩講,,

返到學校*大家做功課,,

我,,真系,,吾想,,為左e件事,,

鬧交*

我刀吾知,,溱難做*

可能,,我太就人,,太明白事理,,

所以,,將d心事,,吾開心,,收埋*,

上到課室*

=v=,,shit*要補maths*

由下個星期*直到6月13日,,*shit*

逢星期2.....

.....吾想join*

eng:冇諗過,,生日果件事*

巧似,,吾記得咁*

今堂,,作文*

諷刺...

今堂,,竟然*寫ga文系關於..

海洋公園,,

巧諷刺,,巧似笑緊禾,,

笨...

今堂,..d時間,,過得巧慢,,巧慢*

慢,,到,,未試過*

又吾眼訓,,但系,,d時間,,巧慢*

第1個小息:冇咩事*

maths:test*吾識=v=,,

,,,考完*用左1堂(*

之後,,牙sir*俾左張新ga*工作紙我地做*

妖!!張權成日煩住!!

搞到我勁發脾氣*

嬲**

第2個小息:張權仲煩!系咁話,,你條仔,,

妖!關佢叉事咩,,

之後,,出去*費事俾佢煩*

諗返,,maths,,堂點解嬲,,

系因為,,又諗起,,生日,,

唉*

吾想題,,

econ:教新野*悶*

chi:作文*巧采,,作文*

所以,,冇諗起果件事*

r&w:做完w,s*

同小洳1齊玩*

忘記傷心事*

多謝*你地><,,

返屋企*喊左1陣,,*

唉**

 

希望,,生日,,果日,,吾巧咁快黎,,

吾想,,喊*

唉*個個刀想快d到生日,,

但,我,,,偏偏,,吾想.....

仲有,,吾巧為左e件事,,

影響到考試!!!

...沒了....

 

ASA - 為你打氣

得你一個可寵壞我  偏你手怎麼算是傻
沒有想得那麼多  得我一個都差不過  艱苦經過必須走過
還是我未成熟過  年年日夜來探訪  我躺在失戀的病床
不需要化妝  誰在窗邊更加好看 發亮發光
沉默靜靜沒有講 你卻是如此的硬朗
還很想你 但挨下去 我再帶你看月光

全因你 不捨不棄  更費盡心機
但我未愛得起  我很需要你
來為我打氣  以逐漸做對的浪漫串起
感激得你  我站得起  誰來伴我做這小把氣
維護我的全是你  直到最後一口氣


得我一個都撐不過  艱苦經過必須走過
還是我未成熟過  年年日夜來探訪  我躺在失戀的病床
不需要化妝  誰在窗邊更加好看 發亮發光
沉默靜靜沒有講 你卻是如此的硬朗
還很請你  但挨下去 我再帶你看月光

全因你 不捨不棄  更費盡心機
但我未愛得起 我很需要你
來為我打氣  以逐漸做對的浪漫串起
感激得你  我站得起  誰來伴我做這小把氣
維護我已全是你  直到最後一口氣

無論我到了那樣年紀 認會那麼的使我記起的

全因你 不捨不棄  更費盡心機
但我未愛得起   我很需要你
來為我打氣  以逐漸做對我都一一記起
感激得你  我站得起  誰來伴我做這小把氣
維護我已全是你  直到最後一口氣

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-03-21 06:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]