|

23/3,,*
2日冇寫日記啦,,*
近排巧忙*
琴日,,1返到屋企*
換33,,沖涼*
之後*就要開始做sba**
做左巧耐**\累死[[,,
今日*巧遲先返學校*
我愈黎愈覺得*
咁早返學校*系冇用的,,
我又吾系st.john*,,我同佢地刀講吾埋的,,
+上,,我費事咁多事啦,,*
我系吾會插手管st,john d事的,,*
com:今堂巧易過*
搞野ga我地*
明明我坐40號機,,*
之後*為左同牙珠傾計*
齊齊掉走左*
牙sir* miss 刀冇鬧*
費事理佢牙*
我上堂明白咪得lo*,,
今堂,,d野,,巧easy*
平時玩開日記*sure識啦,,*
開左學校ga file*睇f.3,,d野*
嘿*見到miss chan* f,2,,直頭髮 ga樣*
吾知有冇睇錯呢,,*
臨落堂,,牙珠上左佢日記俾我睇*
巧令令牙*
巧有punk feel**
雖然我吾like*
不過,,真系巧型牙**
l.s:悶*,,
maths:巧亂牙*
不過*刀識*
eng:教書*悶*
chi:dict牙>口<",,
全班出喵*
連禾刀系*
鬼叫琴日做sba*吾得閒咩,,*
上,,文言文,,吾想背哦*>口<,,
miss*睇得出牙*
系咁叫我同牙珠隔開dd*,,><..
lunch:冇見過佢*
eng:小組討論*,,
p.e:悶*
不過*吾洗上p.e堂牙,,*
因為今日落大雨*yeah*,,
放學*
去312,,*考sba**
巧緊張牙*
=口=shit*張權系咁引我笑,,
仲有,,講左一句中文牙!!!!!!!!!!!!!!
shit*
不過*合格*
大聲:4分
組員溝通:3分*
英文語法:3分*
仲有1個*吾記得*刀系3分*
小洳*最高分牙*最部4分*
牙阮就高我1分*
張權吾合格,,,
巧慘*
希望miss會+佢分啦,,*
5:00,,放sba*
返屋企*,,,等溱*
出面,,落雨中…
佢牙-v-淋雨!
激4-v-,,
-v-..見到d,,吾應該見到ga野*
d=v=,,唉**
廣告刀有賣過ka*仲唱歌tim*
我相信,,你估到啦=v=,,
見到之後*
去左裕記*惠康*
幫我+姐買野=v=,,
嘿*
|