`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 13
累積人氣: 4540
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 2 月 4 日  星期六

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

4/2,,*sat,,

琴晚打機打到2:00哦-口-,,

巧眼訓,,

今朝,,10:30起身,,

1起身,,下醒左=v=!!

bi個電話下醒,,!!

10:30[]拉,,!!!

遲到=v=

約左倩2,,12:00,,

但系要洗頭哦-口-..

11:20,,先出門,,

1到輕鐵,,走左班車=v=,,

oh吉,,*冇野巧講,,

之後打bi倩2,,話約遲15分鐘,,

去到屯門,,*

cut hair,,

咁岩,,cut完,,去搭輕鐵去市中心,,

溱就打黎*,,

問禾o系邊,,

禾同倩2,,玩下佢,,

話禾cut短左頭髮,,

cut到男仔頭,,*

嘿**,,sor*不過巧巧玩,,*

原來,,"痴飯,+豬皮",,系"收皮+痴線",,

笑44,,

以後鬧人要鬧,,

你痴皮[]拉,,!!

嘿*

行市中心,,諗住買整,,xxga用品,,,*

吾話你系咩xx,,>3<,..

之後,,去左置樂,,

食冷麵,,**巧味,,

食完,,行街街,,*

買左2件33,,

倩2刀系,,

佢巧捨得牙,,

買左200蚊衫=v=,,,

羨慕*口*,,,,

之後去左商務,,

睇書書,,

就快睇到痴=口=,,

之後去返吉之島,,

買野**

巧貴哦=口=,,

吾緊要,,同倩2夾$$,,嘿嘿**

為左整,,浪費幾多$$多值得***

你在哪裡?
主唱:薛凱琪    
沒有愛情對白那套杜魯福可以與誰觀看
沒有愛情帶路坐上橫濱線問我共誰流浪
沒有愛情喝下那罐熱咖啡可以替誰解渴
懷內每句話 誰肯聽聽我講

踏破鐵鞋你在哪裡為我等給我半滴戀愛
踏破鐵鞋你在哪裡未知道就似未曾存在
踏破鐵鞋我在這裡為你等仿似競技比賽
尋覓太過耐 連愛亦變傷害

*除非我沒有動人成份
 何必怕沒有交出初吻
 看著時間過但唯有我
 在尋遍每位路人


 明知道未到動人時份
 才等到頭上燈泡轉暗
 寄望還會有位路人
 清楚我亦蠻吸引
 繼續迷信有情人多麼近

最後迎接有情人的一吻

習慣了獨個在四處亂碰釘感覺愛情很遠
習慣了獨個在暗角祈禱也未見我能如願
習慣了獨個為某個人暗戀只有拼命打轉
尋覓到厭倦 誰兌現我心願

REPEAT*

除非褫奪去愛的資格
仍自信有日誰會為我表白

REPEAT*

最後迎接有情人的一吻

 

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-02-04 07:30 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]