`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 7
累積人氣: 4408
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      陰天2006 年 1 月 21 日  星期六

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

20/1,,**fri*

今日考電腦=v=

冇溫豬wo**

吾識就更+吾溫!!

個個刀吾信禾=v=冇奈,,

份卷=v=,,

話深吾深,,話易吾易=v=

應該,,40分,↑,,但系吾合格Ga*

重考=v=,,唉**

大把人陪禾,,**

10:30,,放學,,

坐左o系green桌=v=,,

梁夢甜突然吓禾=v=,,

佢話溱o系,,操場=v=

刀冇,,呃禾=v=

11:30,,

牙媽打俾禾,,要禾接牙妹放學,,**

12:35,,同溱去接禾牙妹,,*

落雨牙=v=巧煩*

有溱'傘',,埋禾>3<",,吾洗自己開,,thx***

去左1粥,,冇牙妹想食ga野,,*

1:30,,去北江**

買左ice-cream**

之後牙妹同溱,,傾 狐忍 d野=v=

刀吾明佢地講咩=v=,,

之後去左買糖***

yeah**>v<..

2:30,,去叻哥食野**

巧味牙>v<",,,

thx牙,,溱**陪禾地,,

特別同禾e個煩人=v=,,

3:15,,食完,,**

行多左1陣北江*,,

去左夾公仔果邊,,**

之後又玩返新扭ga扭蛋,,>3<,,

之後,,撞到鍾澄楓,,仲有1個boy,,仲有陳善恆=v=,,

死人鍾澄楓,,!!!!勁大聲叫禾溱嫂=v=,,

巧采佢地見吾到禾牙妹,,

吾系e黎咩事=v=,,,

之後返屋企**,,

巧大雨牙,,**...

21/1,,*sat,,

琴晚...1直,,,

發惡夢,,,

發黎發去,,刀系關於果件事,,,,

禾巧驚><

一晚,,入面,,

發左3次e d咁ga惡夢,,

吓醒左4次,,,

最後,,7:00,,巧驚,,

巧驚系真,,吾敢再訓,,**

起身果時,,仲喊,,,,,,,

禾巧驚,,自己,,有1日,,會為e件事.,

喊到收吾到聲,,,,,

今朝,,約左倩2,,去唱k,,

9:00,,約左溱**

對吾住,,對吾住,,

我諗,,禾講幾多次,,

你刀系會,,,嬲,,

對吾住,,

10:15,,

溱陪禾,,搭輕鐵,,>3<,,

thx**成日要你陪禾,,

但系,,禾o系輕鐵咁吾開針,,,

禾搭輕鐵,,就會巧眼訓ka啦,,梳梳**

11:15,,

唱kk,,

今次,,巧似,,巧吾開針,,

溱吾開針..點唱得開針,,

+上,,禾巧多野,,刀令禾吾開針,,

thx倩2,,,,

禾地唱到512 gA『灰』,,

〝巧紫妹,,乾乾杯〞,,

禾地真系乾乾杯,,**卡2,,**

1:15,,唱完k,,

去左屯市,,買野**

整朱古力,,定系cookies巧呢,,?

你想要咩牙><?,,,

之後出左深水步,,**

2:42∼3:35,,行到巧累牙!!!!!

點解搵咁耐刀仲未搵到ka*累4=v=,,

4:00,,搵到[]拉,,*

影左張logo相,,巧令令哦,,**

4:00∼5:40左右,,**

去左巧多間精品店,,*

巧貴哦= =,,

不過買左1 set電話繩,,巧令令,,

又平***

巧鍾意個皇冠牙,,>v<",,

之後行左黃金,,

刀吾系巧雜[]者,,

但系,,巧多人,,

特別系男人=v=,,!!!!!!

之後搭地鐵,,去mk**

刀冇行**

只系經過下咁,,

7:00,,去左冇印,,**

巧多平野牙*口*!!!!!

買左原子筆,,豆沙包,,簿,,奶茶,,

奶茶巧巧味**

果然倩2,,推介得冇錯,,**

7:40,,等車,,

岩岩走左1架車牙=v=,,

冇奈,,**

之後打bi倩2,,系咁傾電話,,

之後小洳打黎,,,,

話吾去mk**

咪問佢咩事lo**

佢發高燒..暈左,,**

..!?!?!?!?!,,,,

ps:小洳:有冇事牙,,??多d休息[]拉,,

吾去住mk刀冇所謂ka*吾通禾迫你去咩=v=,,,

遲d去咪得lo*

禾吾系d咁吾講道理ga人黎ga**

8:25,,同小洳收左線,,又打bi倩2,,

佢到左屯市[]拉= =

而禾仲o系大欖=v=,,,

我地傾到,,禾返屋企**

9:00,,返到屋企**

真系快***




  • 丟銅板
  • 歌手:王心凌 | 作曲:曹軒賓
    填詞:嚴云農 | 編曲:陳磊

    你送給我九十九朵玫瑰
     也送給我為愛掉的眼淚
     你能帶我去飛 也能讓期待跌倒受傷

     
    愛上你 就像 吃巧克力
     苦苦的 卻又 濃濃蜜蜜
     一口吃下全部 讓我兩種味道都滿足

     像雲霄飛車 高低起伏
     既害怕卻又 享受投入
     愛就是讓人快樂 又有一點點想哭

     像可樂汽水 開瓶以後
     氣泡慢慢的 不再跳動
     
    我還是喜歡 在你笑容裡
     迷人的甜度


    正面是 你對我的好
     反面是 你發過的脾氣
     愛情就像丟銅板 苦與樂一半一半

     正面是 你要的自由
     反面是 我要的浪漫
     我們的愛 不管誰分勝負
     都一半痛苦 一半幸福

    REPEAT*###

     

    *×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-01-21 11:26 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]