|

8/1,,*sun",, 倒數21日,,*
--------------我 系 隔線,,, 呵-*,,------------------
今日,,*算系冇聊咁過 掛-*
9:00起身**溱打俾我,,**
巧似morning call 哦,,*=v=
溱左1陣**
10:00~11:00- 玩電腦,,*突然= =,,記起聽日要交頸巾,,*
之後,,*織織織,,
織到11:30,,*
巧攰**
12:30,,搵返條usb線,,*冇奈牙,,
原來1直o系袋到= =,,,唉**
咁琴日搵得咁辛苦,,咪白費**=v=",,
1:00,,出左去飲茶,,*巧乖女哦>v<",,
牙爸學人發脾44,,= =
因為我地幾個女,,+牙媽,,換衫換得耐=v=,,
牙爸話禾地著鞋著咁耐,,吾去wo**
禾地刀費事理佢,,
問刀吾問,,走-*,,呵-(*
之後佢真系黎左wo,,刀話佢ka啦,,*
2:30,,走人lu**
去左屯門市中心,,*
sure睇旅行社[]拉,,*
嗚嗚嗚>v<,,永安full哂牙,,*
結果去左星晨,,*
巧冇奈lo**
不過,,揀左1個$3299 ga團**
去上海**
禾同牙妹1間房**嘰嘰嘰=3=...
ps:死倩2,,成日刀吾online"**,,有野問你牙>v<"...
禾地揀左初1去*
去5日,,1月29號出發>v<",,
巧吾捨得香港牙,,*
最吾捨得d fd**仲有你>v<",,,掛豬你,,**
ps2:死啦,,*聽日coc exam牙,,*
大穫= =..吾想溫牙,,**-
但計 會考分,,*點算,,*??


------------------------我 系 隔線,,*呵-)*-------------------------------
| 苦情人 |
| 作曲:Horan Chan 主唱:鄧穎芝 填詞:喬星 |
讓眼睛關起 我不想再演戲
原諒我太獨立 沒有天生體貼入微
我不知道 怎樣是抽離
但從你每個吻可預期
已經知道 這是厭棄
其實愛下去 也不過 別離
*讓我手鬆開 我不想再死心錯愛
其實你怕寂寞 未見得珍惜給予你的愛
再走多遠 一樣沒將來
就由我帶你轉身下台
再想多遠 也難連載 繼續難被愛
仍然能自愛 別怪責我要分開
曾經想當個好情人 捨身成仁
還愛你愛到往下沉
若要犧牲 方能擁吻
無法一起 再同渡半生
如今找不到好情人 只得苦情人
就算我對你還著緊
亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
誰有心 還要等 你熱吻*
REPEAT*
如果必須要好情人 捨身成仁
誰有勇氣愛上別人
若要犧牲 方能擁吻
難道一起 再無下半生
曾經不相信好情人 找不到情人
遇上你曾如何認真
但明白你脾性 就算多十秒 開心
誰有空 還再等 你合襯 |
|