`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 29
累積人氣: 4430
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2006 年 1 月 8 日  星期日

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

8/1,,*sun",,    倒數21日,,*

--------------我 系 隔線,,, 呵-*,,------------------

今日,,*算系冇聊咁過 掛-*

9:00起身**溱打俾我,,**

巧似morning call 哦,,*=v=

溱左1陣**

10:00~11:00- 玩電腦,,*突然= =,,記起聽日要交頸巾,,*

之後,,*織織織,,

織到11:30,,*

巧攰**

12:30,,搵返條usb線,,*冇奈牙,,

原來1直o系袋到= =,,,唉**

咁琴日搵得咁辛苦,,咪白費**=v=",,

1:00,,出左去飲茶,,*巧乖女哦>v<",,

牙爸學人發脾44,,= =

因為我地幾個女,,+牙媽,,換衫換得耐=v=,,

牙爸話禾地著鞋著咁耐,,吾去wo**

禾地刀費事理佢,,

問刀吾問,,走-*,,呵-(*

之後佢真系黎左wo,,刀話佢ka啦,,*

2:30,,走人lu**

去左屯門市中心,,*

sure睇旅行社[]拉,,*

嗚嗚嗚>v<,,永安full哂牙,,*

結果去左星晨,,*

巧冇奈lo**

不過,,揀左1個$3299 ga團**

去上海**

禾同牙妹1間房**嘰嘰嘰=3=...

ps:死倩2,,成日刀吾online"**,,有野問你牙>v<"...

禾地揀左初1去*

去5日,,1月29號出發>v<",,

巧吾捨得香港牙,,*

最吾捨得d fd**仲有你>v<",,,掛豬你,,**

ps2:死啦,,*聽日coc exam牙,,*

大穫= =..吾想溫牙,,**-

但計 會考分,,*點算,,*??

------------------------我 系 隔線,,*呵-)*-------------------------------

苦情人
作曲:Horan Chan    主唱:鄧穎芝    填詞:喬星
讓眼睛關起 我不想再演戲
原諒我太獨立 沒有天生體貼入微
我不知道 怎樣是抽離
但從你每個吻可預期
已經知道 這是厭棄
其實愛下去 也不過 別離

*讓我手鬆開 我不想再死心錯愛
 其實你怕寂寞 未見得珍惜給予你的愛
 再走多遠 一樣沒將來
 就由我帶你轉身下台
 再想多遠 也難連載 繼續難被愛
 仍然能自愛
 別怪責我要分開

 曾經想當個好情人 捨身成仁
 還愛你愛到往下沉
 若要犧牲 方能擁吻
 無法一起 再同渡半生

 如今找不到好情人 只得苦情人
 就算我對你還著緊
 亦無耐性陪你 浪費多十秒 傷心
 誰有心 還要等 你熱吻*

REPEAT*

如果必須要好情人 捨身成仁
誰有勇氣愛上別人
若要犧牲 方能擁吻
難道一起 再無下半生

曾經不相信好情人 找不到情人
遇上你曾如何認真
但明白你脾性 就算多十秒 開心
誰有空 還再等 你合襯

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2006-01-08 10:03 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]