|

6/1,,*fri"**
今日吾知點解,,*心情非常吾巧**
特別系放學之後,,*!!!!
唉**心入面..巧多野煩,,
但系咩呢,,我真系吾知,,
我到底擔心緊dd咩呢...
吾開心d咩呢,,,?
今日,,上堂冇咩想講,,
可能太冇聊掛=.=..
全人教育堂,,出左去流浮山拍野,,**
凍到傻左= =,,
我只系負責開頭**
不過拍左3個shot,,- -...
巧驚講錯台詞= =..
流浮山巧凍哦,,>口<,,
8~9度= =,,
仲要吹海風,,**
聽日1定傷風,,
禾e+煩到4,,,
考試,,?感情??友情??親情??
禾到底煩緊dd咩,,?????
我ga choose系岩定系吾岩???...
『也許相戀很難,,』『要單戀刀難,』,,,,『要不愛刀難』,,,
唉***
|