|

7/1,,**sat"**
巧凍哦,,*
今日得8度左右咋=口=..
本來今日出去陪佢**
結果,,太凍刀冇出,,**梳>v<",,
8:53分,,**1個電話嘈醒禾,,= =,,!!!!
e個電話,,要多謝,,小洳!!!!!!
搞到禾又訓吾返= =,,!!!仲要俾牙媽鬧- -!!!!
10:00左右..
同溱傾電話,,**
順便食早餐***
11:00,,溱又打俾禾,,*
傾傾下,,**
眼訓zzzzzz,,**
之後訓到2:30,,**
傾電話傾到3:30左右,,**
牙爸打返黎,,問禾去吾去北江=口=,,
巧想食哦,,**下午餐,,**
不過..肥肥>3<",,吾食,,**
+上今日咁凍,,**吾想出去哦,,*
之後冇出lu**
繼續傾到電話,,**
傾多1陣,,之後收線=口=,,
睇柯南,,*睇到7:30,,
巧巧睇牙>v<",,
8:00,,食飯**
頂,,死牙爸,,*
至憎佢*!!!!
牙媽鬧禾地關你xx事咩- -!!!
至鬼憎你,,牙媽鬧緊禾地o系到搭訕!!
要鬧禾地就等牙媽鬧完先啦,,
驚禾地串返你咋,,
最衰牙妹= =搞到牙媽鬧= =!!
唉***明明系佢錯,,點解要禾收聲wo**
好,,禾收聲*
但系點解,,佢仲要咁大聲講野牙,,
今日早知吾出黎出飯= =!!
難得出去食飯,,仲要俾人鬧= =,,
咩道理!!
|