|

25/12,,*
今日系聖誕節*,,
今年ga聖誕節巧慘**
訓訓訓,,**
因為,,
又病左[]拉,,**
1個月病2次,,*
刀吾知點解,,,身體差左巧多,,
唉,,
個頭勁痛,,**
又發燒,,
早上7:00,,*,,坐左o系sofa*
發呆=.=,,,
之後牙爸問我做咩= =
我話病= =,
又有藥食[]拉- -..巧采系藥丸,,
藥水就慘lu*
訓訓訓,,訓到11:00,,牙爸又叫醒我,,
飲藥水,,*
巧難飲牙,,臭到44,,*
睇電視睇到12:00,,
愈黎愈辛苦..
發覺,,訓o系到,,側訓,,冇咁頭痛,,*
之後又訓,,
訓到2:00,,
bi牙妹,,牙媽.佢地返黎*問我食吾食糖,,嘈醒= =
之後,,又訓..
訓到4:00,,睇手提,,冇你ga message,,
失望>v<",,
病左刀吾理禾,,*
又訓過,,
訓到8:00..又睇電話,,冇ga*,,
又嬲,,!又失望!!= =,,
返入房訓**
巧舒服,,
26/12,,**
訓到凌晨..2:30,,
之後,,1直刀訓吾著= =
訓得太耐= =...
訓下醒下咁,,
就7:15lu*
起身睇手提,,
終於有message,,
巧開針>3<",,
傾左1陣電話,,大約15分鐘,,
e 15分鐘,,巧似等左1年咁,,
巧開針>3<",,
最值得慶祝就系,,
24小時,,冇食野= =
今年ga聖誕節,,就系咁過lu**
戲中有氣
歌手:官恩娜
過去我 是你最最寶貴
轉個背 毫無留戀的放低
六年長伴你 如何浪費 你搭上新貴
*我會笑 受騙仍如常扮笑
再指責與黑臉 你都會說再見
我早放棄了 無奈妒火一發再不止
我勝在最會演戲
這笨透女子處在劣勢 未流露心情
難委屈到涕淚塗地
來贈你一聲恭喜一臉幸福掩蓋我痛悲
恭喜她替代同遊蜜月旅程
一世待你好 快樂至死
然後我淪為憶記
任我多好心地這樣受傷總也會嘆息
多麼好戲未藏住那一腔怨氣
沒有怪你 察覺不到這種心理
其實早交足戲 多不想你走
扮作不緊也不理*
愛錯了 就算滿肚悲憤
撐過了 仍然能瀟洒轉身
未能懷念你 愁城自困 更有失身份
REPEAT*
讓我揮洒的獻技
飾演分手角色 永別你 |
|