`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 7
累積人氣: 4496
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2005 年 12 月 25 日  星期日

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

25/12,,*

今日系聖誕節*,,

今年ga聖誕節巧慘**

訓訓訓,,**

因為,,

又病左[]拉,,**

1個月病2次,,*

刀吾知點解,,,身體差左巧多,,

唉,,

個頭勁痛,,**

又發燒,,

早上7:00,,*,,坐左o系sofa*

發呆=.=,,,

之後牙爸問我做咩= =

我話病= =,

又有藥食[]拉- -..巧采系藥丸,,

藥水就慘lu*

訓訓訓,,訓到11:00,,牙爸又叫醒我,,

飲藥水,,*

巧難飲牙,,臭到44,,*

睇電視睇到12:00,,

愈黎愈辛苦..

發覺,,訓o系到,,側訓,,冇咁頭痛,,*

之後又訓,,

訓到2:00,,

bi牙妹,,牙媽.佢地返黎*問我食吾食糖,,嘈醒= =

之後,,又訓..

訓到4:00,,睇手提,,冇你ga message,,

失望>v<",,

病左刀吾理禾,,*

又訓過,,

訓到8:00..又睇電話,,冇ga*,,

又嬲,,!又失望!!= =,,

返入房訓**

巧舒服,,

26/12,,**

訓到凌晨..2:30,,

之後,,1直刀訓吾著= =

訓得太耐= =...

訓下醒下咁,,

就7:15lu*

起身睇手提,,

終於有message,,

巧開針>3<",,

傾左1陣電話,,大約15分鐘,,

e 15分鐘,,巧似等左1年咁,,

巧開針>3<",,

最值得慶祝就系,,

24小時,,冇食野= =

今年ga聖誕節,,就系咁過lu**

 

  • 戲中有氣
  • 歌手:官恩娜

    過去我 是你最最寶貴
    轉個背 毫無留戀放低
    六年長伴你 如何浪費 你搭上新貴

    *我會笑 受騙仍如常扮笑
     再指責與黑臉 你都會說再見
     我早放棄了 無奈妒火一發再不止

     我勝在最會演戲
     這笨透女子處在劣勢 未流露心情
     難委屈到涕淚塗地

     來贈你一聲恭喜一臉幸福掩蓋我痛悲
     恭喜她替代同遊蜜月旅程
     一世待你好 快樂至死
     然後我淪為憶記

     任我多好心地這樣受傷總也會嘆息
     多麼好戲未藏住那一腔怨氣
     沒有怪你 察覺不到這種心理
     
    其實早交足戲 多不想你走
     扮作不緊也不理


    愛錯了 就算滿肚悲憤
    撐過了 仍然能瀟洒轉身
    未能懷念你 愁城自困 更有失身份

    REPEAT*

    讓我揮洒的獻技
    飾演分手角色 永別你

     

    *×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-12-26 08:34 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]