`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 24
累積人氣: 4425
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2005 年 12 月 15 日  星期四

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

近排終於發覺自己個icq info'*

巧似失戀",,

冇計**

我對失戀,,ga歌詞真系巧有feel",,

可能以前,,[[習慣失戀]]掛"**

今日,,**巧悶哦,,**不過有d開針**

com:巧悶**教m.s word"*

訓左半堂=.=

牙珠仲要問返禾,,點整個word"*

禾刀冇上堂= =.訓左lu**禾點知**

第1個小息:梳梳牙,,禾又入班房,,

吾出黎**,,sor"***

巧凍**同埋,,禾同你1齊 = =.

d人又吾知講咩=.=..

sor"**

l.s:寫紙仔**

miss依黎禾寫筆記**

不過呢,,禾刀有寫筆記ga**

不過,,寫寫下紙仔,,就要狂寫筆記***

差d寫吾到筆記**

maths:牙sir巧巧哦**

牙sir知道,,11:00,,要走火警**

so 20分鐘自修**

禾地班dd人巧勤力哦,,

勤力做今日要交ga    l.s功課= =

而禾,,冇野做,,

所以又拎紙仔出黎寫**

11:00,,走火警,,1打鐘**

矮仔賢話:牙!!

小洳話:火""足"",,= =,,,

聽到,,巧冇奈**

成班笑**

 巧難得,,禾會wear校褸**

冇計,,真系巧凍**>v<",.,,

eng:巧悶**

chi:今日做個人短講**

巧采,,抽吾中禾,,**

28,,21,,11,,27**

之後仲抽左32,,33,,**

只有21號合格**

因為要講2分鐘野**

但系得21號超過1分鐘**

21號,,就系塋姐[]拉,,**yeah!",,

lunch:1:25,,出左去買糖糖*

冇搵到溱**

因為1:30,,要趕返學校***拍野**

1:35,,返到學校**

小洳and牙阮,,1返到學校,,即刻衝上去**

禾見到溱巧似吾開心**

and than,,吾搵佢,,我又吾知點咁**

所以跑去佢果到*

不過,,禾又趕時間上去wo**

咪問佢咩事,,食吾食糖lo**

之後講左2句,,走左**

sor"**

上到3樓,,見到鍾澄and蔡心"*

咪問佢地食吾食糖**

但系自己又勁趕時間*

佢地拎左禾夾得1條ga糖**

>v<",,冇得食[]拉,,

早之夾多dd**

不過算la**冇所謂*

我揀左o系2樓,,hall**

禾同杜碧1齊拍,,**

雖然冇咩**

但系,,佢又吾識,,

吾識又吾問miss,,

靠哂我,,

巧采禾問左miss,,吾系靠佢,,1定44= =,,

之後仲要,,吾識又要同禾爭工作= =,,

我拎walk key(吾知中文= =..
吾知eng點串"**)牙嘛*

佢又要爭講**講完又話佢地聽吾到= =,,

話自己講野細聲**

冇奈= =,,

佢鬧人,,鬧得不知幾大聲= =,,

佢講野仲大聲過禾,,**

原來呢,,琴日2堂空堂,,果時*

我鬧佢,,巧宜e黎我講佢= =,,sor牙,,巧宜**

禾吾系講你,,

3:40,,正式收工**yeah**

執野**

4:00,,禾同小洳去左縫紉室**

f.4 wo"**搶'冷',,,,

禾指禾同小洳- -,,,

吾排隊,,冇計**禾地吾得閒牙ma**

未上班主任堂- -,,仲要傾義工d野**

巧采,,咁岩,,見到牙甜,,仲有,,彭貴子,,

吾系,,刀吾知點,,

跟住杜碧,,扮哂野,,

見禾地咁,,

又跟住wo"- -,,,

但系...我記得,,牙甜佢地,,應該吾識杜碧ka= =

下次,,問下牙甜先= =

不過,,我臨走,,

巧似.,,聽到,,佢地話,,,4c班32號,,

但系= =,,32號,,系,,boy黎ka wo"= =,,

冇奈*

不過趕時間,,吾理佢**

4:15,,上到課室**

整義工d野**

整完5:45牙"**

巧攰*

仲要未整完**

冇奈牙,,

得3個人,,點做= =

小洳吾得閒,,話劇,,

而陳鎮榮,,巧似打波wo",,吾知佢lu**

1放學*打俾溱*

原來佢仲o系學校**

thx牙,,幫禾拎書*

之前,,cut野果時,,

整到隻手,,

痛44,,,**

巧采,,有溱幫禾拎書咋,,**thx>v<",,

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-12-15 10:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]