`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 27
累積人氣: 4482
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2005 年 12 月 4 日  星期日

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

如今想見你 沒一丁點方法 ....巧想見你,,但系搵吾到,,,

沒有怪你察覺不到這種心理,, 禾冇怪你,,,禾喊,,只系禾ga事,,

_______________________________

4/12,,sun,,**

感冒中= =,,,,好辛苦,,,

今日同牙爸,,牙媽,,牙哥,,細妹,,+姐,,

去酒樓飲茶,,*

唉,,佢又扮哂野..吾理我啦,,,*唉...

小洳同佢牙媽去左元朗行街街**

禾刀想牙>v<",,

10:00話佢酒樓,,

11:15先有位,,,冇奈!!

食到12:00,,

之後陪細妹去借書..

佢d速度真系快....

= =...15分鐘..

12:20,,打電話傾牙媽佢地,,

佢地去左睇名牌,,

悶到我嘔= =,,,唉!!!

1:15,,終於睇完lu**,,

對腳,,,好攰攰>v<",,

去左北江行街街",,

刀吾知冰個陪冰個= =,,

牙媽,,+姐 又買野啦= =,,爆冇奈,,

年年刀系咁...又吾買新shoes bi我..

算= =,,

唉..患左重 感冒ga我..

帶住感冒..陪佢地行街...

辛苦到44,,,唉,,= =

仲要禾冇食藥= =,,,唉..

之後同美兒,,+姐去影貼紙相,,

巧巧笑><,,,,

唉...之後有個xx,,,又呃禾牙媽買野= =,,

唉......

等左牙媽at   least  45分鐘= =,,,

4:30...終於行完lu**,,

巧攰牙~~~~~

之後溱打俾我,,,

刀吾知話開心定吾開心...

傾刀冇1分鐘..就收左線,,,

佢話上到屋企打返俾我..

結果,,我等左好耐..刀冇.....

又呃我啦你!!!

sd message俾你,,你又吾覆..

算la,,又吾得閒牙ma,,,我明白ga,,,

之後自己1個落左元朗...

好寂寞,,,

行左咁耐..我刀系等電話....

『仍然無電話,,,等於告別了嗎?』,,,,,

真系巧想喊,,

行到5:30,,搭輕鐵返去lu***

係咪聽d傷心ga歌會吾開心ka?,,,

但系..我聽d開心 ga歌...

刀系想喊,,巧吾開心.,,,

6:00,,

到左北江,,

拎返條裙...

當我到ok果時....

好似見到"""你"""",,,

結果,,我睇真d..原來吾系,,

唉......

病到巧暈,,

不過~~~4刀吾食藥!!!!

6:30,,返到屋企,,

真系忍吾住,,喊左1陣.......

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-12-04 06:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]