`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°`'
♣]``" *靜靜看著你的臉 /-.許了個心願"*-./`♥- 話我蠢 話我懵 尚要投靠你`\'*- //\ *"*'°``即使到頭來 你未曾讚頌我的*' ;,娃娃臉`×-`'||`●_.'°*'|
sukacat
暱稱: °*' MeLoDy/ `*_)
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
想被 塚愛*..難道.......
'' ...×不想回到不...
上堂ing***
心情好複雜...
決定有冇錯呢?,,
文章分類
全部 (316)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 316
留言總數: 16
今日人氣: 36
累積人氣: 4437
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

  click here to view full size

                      晴天2005 年 11 月 11 日  星期五

 

..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴

 

昨天,,,去左表姐屋企>v<",,

巧巧玩牙,,**

搞到1點先訓>w<,,巧眼訓哦,,,

11/11,,,*

今日只系考1科咋>v<",,

其他人就要考2科><,,哇卡卡**

ive學生,,系咁巧,,**

eng:,,,陳sir   監考,,,*

唉,,冇聊到44,,,

short writeing,,作左大約130字,,

d人話我白痴牙>v<",,

冇記錯,,巧似,,巧多人刀作左50字,,就算= =,,

放左學,,去搵miss楊,,,

1傾,,,就傾左40分鐘,,

dodo,,仲要我地 o系學校傾埋其他d野,,

佢刀痴痴地= =,,你估禾好似佢咁得閒咩,,= =,,

去街街吾好=.=,,,,!!!!

之後咪話吾得閒,,先走人,,卡*

吾洗問,,佢又o系 牙sir面前打小報告[]拉,,= =

又話禾同小洳吾傾= =,,,可能,,連牙阮刀吾講tim牙,,

之後同小洳,,牙阮 去屯門元綠食野>v<",,

巧巧巧!!!!!!吾咩佢[]拉,,!!!!

1,,,,等半粒鐘- -,,,,外賣d人又吾排隊!!!

2,,,,出面個餐牌,,,同入面個餐牌吾同!!!!>v<",,,

3,,,,叫野食果時,,系咁bi個侍應串- -...e+冰個系客人牙= =,,,冇奈,,!!!

4,,,,飲麵鼓湯,,,冇匙= =,,,

5,,,,食完碗麵 ,,,,刀仲未到野飲- -,,,,,之後咪叫侍應lo,,,= =,,

6,,,,叫完,,侍應,,,仲系冇黎杯coffce,,= =,,,

7,,,,埋單= =,,,,之前吾講+1,,- -!!!仲要4捨5入,,= =!!等埋單,,刀等5分鐘- -,,waste time,,=  =,,!!

8,,,,最激氣就系e個,,,!!!

有個45∼50歲Ga*牙叔,,,,

1出黎,,鬧我地,,!!!!!!!!

佢話:終於捨得出黎啦咩!!!

哇哇哇>v<",,,嬲到想講粗口!!!!

佢又吾系禾邊個,,,如果禾1早知會bi人咁鬧,,

我寧願吾出黎牙!!!!!!

如果禾吾系wear校服,,,禾同牙阮1定鬧44佢!!!!>v<",,,

個個人刀要等入去ka啦...我地刀等左半粒鐘!!!

佢當佢自己系咩牙= =,,,皇帝牙!!咁大牌,,吾巧黎食牙~~笨>v<,,,

之後同小洳行街街***

冇咩買到= =,,可能,,吾捨得用$$掛,,**

返到屋企,,,沖完涼..5:30左右,,

之後去左懶訓豬,,,**>v<",,

12:00,,先醒***

 

 

*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-11-12 01:22 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]