|

今朝吾知醒>v<",,,嗚,,
8:00小洳打俾禾..
禾先起身咋>v<",,好眼訓哦,,,
之後打bi溱*...
8:10∼8:45**,,,
換衫衫,,,洗面,,刷牙,,= =...
8:50∼出左門,,拎書書>v<",,,,
卡卡***
bi人鬧=.=..冇拎手提出街牙>w<”,,
去左銀座睇【再說1次禾愛里】,,,**
見到陳麗茹,,,好采>v<",,,
買左支旗**
買完飛,,,去左7-11,,百佳行街街><,,,
同小洳傾到李梓x =.=吾想打佢個名,,,hate:,,,,
小洳同禾11樣想法,,,
sure系鍾意禾or小洳是但11個,,,
不過,,叫佢算la**,,
勁細路feel,,,,hate,,,!!!!>v<",,,
10:20∼12:00,,,,睇戲中…,,
有dd冇聊,,,
冇搞笑場片-v-,,
禾e+先知,,,原來,,禾系鍾意笑=v=,,,
冇笑ga**片,,我會訓著zzzz,,=v=",,
好感人lo**,,,
我最鍾意牙s a,,,有句對白,.,
『因為愛,,而不捨....我想你為左我,,,而【學 會】放低....』
巧鍾意佢e句牙><..就系因為e句,,禾sin喊,,,,
喊左1陣,,之後喊眼會紅,,so,,冇喊lu**,,,卡卡*


|