|

今日上堂巧悶>v<"...
同左個低b坐=.=..
勁kai lo佢-.-..,,,,,
我真系寧願自閉= =..
刀吾想同dd咁Ga人傾計=.=..
可想言之..佢..有幾衰,,,
我諗今日只系得pe堂有dd野寫下lo=.=..
P.e:勁白痴>v<",,,
2:40,,,要放我地>v<"
換埋衫刀2:45 []拉,,,
要我地,,3:00要到體育館,,,
吾bi我地搭的的 or 輕鐵牙><",.,,,
結果我同小洳咪行lo=.=..
白痴的我們!!><,,,
個個都搭的的or輕鐵,,,
下次理佢都傻,,,
攰44 >v<",,,
之後同小洳雙打左羽毛球,,10分鐘,,,,
miss今堂教我地羽毛球=.=..
教〝開球〞wo >v<".,,,,
白痴,,,,
又要我地分4個人 1組wo",,,
之後咪同莊+,楨 1組lo=.=..
仲諗住佢地會同巧宜,dodo tim=.=...
返到學校,,,,,
巧攰攰牙>v<",,,
foot痛><,,,,
|