| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
|
|
..*/▎..其實我*〃只是想,;,當1剎那【幸運兒】..×'︴ 
|
|

今日...巧開針牙....,,
應承左..
不過我會5會反口呢=.=....
5會掛=.=..
comp:悶到....訓左=.=..
只係訓半分鐘都冇..
但係成日發夢= =...
miss講野..真係悶4人=.=..
chi:仲e黎係今日辨論..= =
原來係聽日..不過今日..都要練..
希望...5好講錯野啦..>w<"..
lunch:出左去買飯返學校食..
原因...就係...小洳要介口=.=..
不過5緊∼∼反正好耐都冇返學校食><..
食食下..溱過左黎..
4小洳..係咁用手彈我塊面><
痛4我><..
仲要多隻鄭榮...話:5好彈返小洳= =..
我我我我...聽到..冇野好講!
不過都照彈..
鬼叫佢彈我再先..
eng:e堂只係俾功課=.=..
勁冇奈lo∼∼
1話做ge...d人就問我..
識5識做..= =
我連問題都未睇 = =鬼識..
不過∼∼4都5會俾人抄=.=..
ge wo∼∼!!
自己的事..自已做..
1題就話俾抄啫= =..
之後..派左dict...
今次...好叻女牙><100分!!
卡卡**上次都係100分..><
又話獎勵我ga...= =..冇左...
算>﹏<”..
pe:今日考體能第2part'...=.=..
勁冇奈牙=.=..
9分鐘....13個圈..
miss都變態= =!!!!!
13個圈...有咩可能!!!!!><
除非..運動員啦=.="..
我同小洳1齊跑...
佢身體比我好似仲好=.=..
唉=.=..愈跑..愈辛苦= =
結果..我地...跑得11個圈=.=..
正常人...都係11個咋ma!!!
唉= =...12月..又要補跑啦=.=..
4得!!...我寧願5合格..
反正..年年..佢都比c我ka la∼
exam考得點..都係咁..
仲要今年冇筆試= = ...睇下點4= =..!!
ps:有件開針野",,,.*
下個禮拜Ga,,PE堂..終於..離開學校lu**
去天水圍體育館上羽毛球堂..
希望..miss..係果邊放[]拉..>﹏<"..
放左學..我.小洳.塋姐.牙阮.仲有1個男仔..
去左操場練小姐討論∼∼"...
練到5:10牙><
之後同小洳出左去買野食...
5:20左右返到黎...
之後..有個人..講錯野..
搞到我超嬲!!!!又要5理我wo"...**
5:30左右..
又要去果日死人補課啦><
好hate'..!!!!!
5:50....5記得本maths,,筆記o係課室..
之後咪發脾4..上去拎lo..
唉..中間發生左幾件事..已經5開心..= =
4小洳..係榮5幫我拎袋= =..5係我5幫你!!!!!!!!
仲要鬧返我轉頭..
明知我心情..已經夠差差差差!!!!!****
放左pe衫去G02...
之後即刻走..
1秒都5想留多!!!!!
果時..天都差5多黑..
唉...心情down ga我..
愈黎愈想喊..
好想..即刻..去4c..大喊1場!!!!><
但係..仲要補課..所以冇咁做到..
但係..我落去..同上去ga速度..係超慢...
慢到係..我驚d f.1..e黎我係鬼=.=..!!
落到地下...
好5想入去...
之後溱出左黎...佢搞到我愈黎愈想喊...
但係..忍=.=..
之後..嬲左1陣..又冇野lu**..

|
|
*×||.. . ____牙愛打完日記time`'||*︰2005-10-21 01:19 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


|
« | 284 | 285 | 286 | 287 | 288 | 289 | 290 | 291 | 292 | 293 | ... | 316 | »
|